Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min erfaring er at det er mye mer fleksibilitet i det private og rom for å prøve ut nye ting / tenke utenfor boksen. I mitt tilfelle er en jobb i det private mye mer familievennlig enn i det offentlige. Som du skriver ville jeg ha spurt om akkurat dette og det er heller ikke noe i veien for å prøve å inngå spesifikke avtaler før du signerer
Takk for dyttetJeg sier kjør på, sånn uten å ha vært i dette dilemmaet selv.
Det har sikkert vært folk med unger i den jobben før
Og ungene er i den mest intense småbarnsfasen akkurat nå, men det ser annerledes ut bare om 3-4 år fra nå! Og du skal trives og jobbe i mange år lenger enn det![]()
Lurer på om du er en sånn gammel myte at man ikke kan ha work life balance i privat sektor. De har vel kanskje skjønt at det også må til for å trekke til seg gode medarbeidere.Gikk fra offentlig til privat med tre barn. Yngste var ikke fylt et år enda da. jeg savner ingenting fra det offentlige. Nå er jeg enda mer fleksibel, blir målt i hovedsak på det jeg leverer. Jeg styrer meg selv, går tidlig hvis jeg vil. Andre dager jobber jeg lengre. Er jo opp og ned hvor hektisk det er på jobb. Men hvis jeg ikke lar det hope seg opp med saker går det veldig bra. gått masse opp i lønn også.
Tror det er en myte ja, men fleksibilitet fordrer også at man selv er flink til å ikke være pålogget utover arbeidstid Ellers kan jobben fort ta overhåndLurer på om du er en sånn gammel myte at man ikke kan ha work life balance i privat sektor. De har vel kanskje skjønt at det også må til for å trekke til seg gode medarbeidere.
I dag har jeg takket ja og fikk helt gåsehud! Jeg gleder meg så innmari til å lære noe nytt og jobbe sammen med dyktige og ikke minst entusiastiske mennesker. For det ga de meg virkelig inntrykket av at de er.
Jeg tror det er en myte og ser for meg, som du sier, at de ønsker å tiltrekke seg gode arbeisdtakere. Snarere tvert i mot myten, ser jeg for meg at private bedrifter, avhengig av stilling, er flinke til å tilrettelegge og være fleksible. Som mellomleder i det offentlige sier jeg ikke at min arbeidsplass ikke kan gjøre det, men selve stillingen min og den avtalen jeg har, legger opp til at det kan være vanskelig å få til en slik balanse.Lurer på om du er en sånn gammel myte at man ikke kan ha work life balance i privat sektor. De har vel kanskje skjønt at det også må til for å trekke til seg gode medarbeidere.
I dag har jeg takket ja og fikk helt gåsehud! Jeg gleder meg så innmari til å lære noe nytt og jobbe sammen med dyktige og ikke minst entusiastiske mennesker. For det ga de meg virkelig inntrykket av at de er.
Det er nok litt forskjellig ja. Mannen min har jobbet i 4 forskjellige virksomheter, alle privat. Du verden for en forskjell:OTja min erfaring fra mannen er at offentlig er mye bedre og mer romslig , privat var det veldig strengt
Ja, den balansen er nok viktig! Jeg er ikke så god til å logge av, men har som mål å bli bedre på detTror det er en myte ja, men fleksibilitet fordrer også at man selv er flink til å ikke være pålogget utover arbeidstid Ellers kan jobben fort ta overhånd
Tusen takk!Jeg tror det er en myte og ser for meg, som du sier, at de ønsker å tiltrekke seg gode arbeisdtakere. Snarere tvert i mot myten, ser jeg for meg at private bedrifter, avhengig av stilling, er flinke til å tilrettelegge og være fleksible. Som mellomleder i det offentlige sier jeg ikke at min arbeidsplass ikke kan gjøre det, men selve stillingen min og den avtalen jeg har, legger opp til at det kan være vanskelig å få til en slik balanse.
Så kjekt at du har takket ja! Gratulerer med ny jobb!
Der min jobbet var det null fleksibilitet , så mye bedre etter han gikk til offentlig , veldig glad han byttetDet er nok litt forskjellig ja. Mannen min har jobbet i 4 forskjellige virksomheter, alle privat. Du verden for en forskjell:O