Fra januar 2013, Hva føder man i??

RAB

Glad i forumet
Jeg husker ikke den biten fra sist...hva har man på seg på overkroppen liskom..??


Noen som skal ha med seg noe å ha på?? Nattkjole eller lignende? Er det vanlig montro? Har nemlig en slags tunika som jeg forøvrig bruker som en slags nattkjole..kan noe slikt være aktuelt..den er jo kort (ikke i veien), VELDIG BEKVEM..

Eller er det sykehusskjorter som gjelder..?​
 
Jeg hadde på meg egen singlet og boxershorts en god stund, men etterhvert som tiden gikk ble jeg både både ganske svett pluss at singleten ble våt av alle de kalde klutene i panna og nakken. Da skiftet jeg til sykehusskjorte. Men det hadde gått helt fint å bruke egne klær hvis jeg ønsket det, ingen sykehusskjortetvang på Riksen i alle fall :)
 
Ettersom man skal ha babyen på magen, er det lurest å bruke sykehusskjorten uten bh..
Babyen kommer jo ikke ren ut, så er mye som kan komme på klærne.. blod, gugge og babybæsj (mange babyer bæsjer med en gang de kommer ut)..
Så, hold klærne dine i baggen til du har født, fått dusjet osv =) Mitt beste tips etter 3 fødsler! =)
 
hmm.. høres fornuftig ut ..:) eg hadde mine klær forlenge på å endte opp med å kaste trusa. bhèn var eit ork å få av etterpå.. så vil også anbefale sjukehustrøya..
 
Holdt meg stort sett i badekaret, og her husker jeg ikke om jeg hadde på klær. På bildene fra frøkna nettopp ble født har jeg slik shorte fra sykehuset. Husker ikke noe av dette med påkledning, bare at jeg overhodet ikke brydde meg om det der og da...
 
Sykehus skjorte og kald klut over øynene så det blir mørkt :p
 
Back
Topp