Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
CD 11Nå ser heldigvis testene ut til å bli sterkere igjen. HELDIGVIS! Jeg håper det betyr at el er i nær fremtid! Kjipt å måtte vente en ekstra måned pga. sløvhet med testing.I dag fikk jeg pakke i posten med diverse vitamintilskudd som jeg har begynt å hive i meg allerede. I tillegg skal jeg fortsette med lange turer og passe på hva jeg putter i meg på generell basis; både innhold og mengde. Jeg har nemlig hatt en tendens til å spise altfor mye av hva enn som ligger foran meg. Jeg har ikke tenkt å bli helt crazy - litt snacks og kos innimellom er innafor!
CD 11
Nå ser heldigvis testene ut til å bli sterkere igjen. HELDIGVIS! Jeg håper det betyr at el er i nær fremtid! Kjipt å måtte vente en ekstra måned pga. sløvhet med testing.
I dag fikk jeg pakke i posten med diverse vitamintilskudd som jeg har begynt å hive i meg allerede. I tillegg skal jeg fortsette med lange turer og passe på hva jeg putter i meg på generell basis; både innhold og mengde. Jeg har nemlig hatt en tendens til å spise altfor mye av hva enn som ligger foran meg. Jeg har ikke tenkt å bli helt crazy - litt snacks og kos innimellom er innafor!