Syklusdag 13 i dag.
Negativ eggløsningstest i går på kvelden (etter å ha vært positiv i to dager), så regner i dag som 1 DPO.
Selv om det har vært en tøff tid etter tre negative IVF-forsøk har jeg ikke mista trua på at vi skal få det til selv, merkelig nok. Grunnen er nok fordi de ikke fant ut at noe var galt med noen av oss. Eggene ble befruktet på vanlig måte. Vi er med andre ord en match. Jeg har også blitt mer komfortabel med tanken på at det som skjer det skjer - uten at jeg har gått så veldig på tanken "hva hvis det ikke skjer" (det er ikke sikkert jeg er like komfortabel hvis vi kommer dit). Det trenger vi heldigvis ikke å tenke på helt enda.
Litt rart hvor fort jeg gikk fra å være helt nede til å få masse håp og motivasjon igjen. En ting er sikkert, jeg har kommet sterkere ut av denne opplevelsen og prosessen og blitt mer kjent med meg selv og egne følelser. Jeg har også lært hvor viktig det er å få følelsene ut og prate om dem. Forholdet har helt klart også blitt sterkere. Det har med andre ord kommet noe godt ut av dette også. 
"You will face many defeats in life, but never let yourself be defeated". - Maya Angelou