Fra glede til sorg og redsel

Cookiemonster!

Flørter med forumet
Hei dere

Jeg reiste på tidlig ultralyd for å forsikre meg om at alt var i orden før vi skulle dele nyheten med søsken og med omverden forøvrig. Vi ville bare ha en liten smugtitt inn til den lille <3

På tidlig ultralyd fikk jeg påvist MA. Som om det ikke er vanskelig nok mistenker legene blæremola. Jeg har nå måttet avslutte svangerskapet og gå fra glede til sorg og redsel :( Blæremola kan i beste fall bety seks måneder til vi kan prøve på nytt. I verste fall betyr det kreft og en svært tung vei foran oss.

Operasjonen er gjennomført og jeg er ikke lenger gravid. Prøvene er sendt inn og jeg må vente helt opp til en måned før de kan si noe om hva dette betyr.

</3

Tar imot all info og erfaring noen eventuelt har med blæremola med stor takk

Huff, så forferdelig! Har ingen erfaringer, men vil sende mange klemmer din vei [emoji22][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Det var veldig trist å høre [emoji173]️ føler med deg [emoji173]️
Har ingen erfaring selv men har lest om det.
Sannsynlighet for kreft er lite men det er der. Prøv å ta det med ro og tenk positivt. Jeg vet at det er vanskelig.
Klem [emoji173]️

Uff! Jeg har heller ingen erfaring, har bare hatt en spontanabort.
Sender deg mange gode klemmer og håper dette ikke er kreft. Jeg vet hvor vondt det er å miste, men den redselen dere har i tillegg nå må være helt forferdelig. Håper du klarer å tenke positivt. [emoji173]️

Takk dere :Heartred
Prøver å tenke positivt, men akkurat nå er det mørkt

Sander klemmer og styrke. Dette var skikkelig trist. Og med den lage ventetiden bare på å få begynne å prøve igjen. Av og til er livet skikkelig urettferdig ❤

Back
Topp