Fra blondine til brunette?

_Helene_

Flørter med forumet
Noen som har gått fra helt blond til brunette? Og ble resultatet bra?

Jeg har sååå lyst å farge håret, men vet ikke om jeg tørr....

Blir sikkert vanskelig å få tilbake det blonde håret mitt igjen etterpå??

Jeg har gjort det flere ganger, og angrer alltid på at jeg gjorde det [:D]

Har du veldig blondt hår, bør du forpigmentere det først, eks bruke en rød eller mørkere farge i håret før du farger med fargen du vil ha! Det trenger ikke være en farge som varer lenge, men gjerne en som går ut etter 5-6 mnd [;)]

Og om du angrer på at du gjorde det, så bør du farge det tilbake i flere omganger. Ellers kan håret bli veldig slitt!

Det beste er selvfølgelig å gå til frisøren [:D]

ORIGINAL: Sanka

jeg har gjort det!  [:D]
syns selv det ble veldig bra. [:)] følte meg mye mer voksen selv da. [:)]

du kan jo se bilde om du vil da heller?

JAJAJA, BILDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Rosapute

Så lenge du bruker en brunfarge som er varm nok/ nok røde pimenter så går det hwlt fint. Nå du ksal bli blond igenn må du striper håret ca 3 ganger for å ikke få altfor mye slitasje på håret.Du må også huske å kure håret mye. Jeg har nettop vært brunette og holder på å bli blondine igjenn[:)]

Ble du lei av å være brunette eller???

Jeg har gjort det flere ganger. Men du har fått alle de riktigre tipsene fra før her. kan ikke komme på noe mer du må huske på.[8|]

Jeg kler varme farger best og da spiller det ingen rolle om det er lyst eller mørkt, bare det ikke blir for mørkt.

Jeg ble mørkere etter at jeg gikk gravid, da var jeg blond. Men jeg syns etterveksten ble styggere etter at jeg ble mørkere, så jeg farget det tilnærmert min ekte farge.

Jeg var hvit håra når jeg var lita forresten [:D]

Back
Topp