Fra barnemunn.

MICAmor

Forumet er livet
VIP
[:D]For mange år siden, da jeg var 18 hadde jeg sommerjobb i en stor matbutikk.
Dette er en lørdag formiddag, og butikken er full av kunder. Foran kassene er det som alltid plassert is og sjokolade. I kassakøen står det en mor, og i handlevogna sitter det en liten tass på ca 3 år.
Samtalen mellom mor og sønn lød som følger: -vil ha IS ,nei vennen min ,du får ikke is før middag.
-vil HA IS.!!!!! og mamman like tolmodig, nei ,du får ikke is før middag.
Da brøler den lille ,så høyt at alle hører (og kommer løpene for å se...)
FÅR IKKE JEG IS SÅ SIER JEG TIL ALLE AT DU SUGER PÅ TISSEN TIL PAPPA OM NATTA!!!! Mammaen tok barnet under armen og stormet ut.....

tenker nok at han ikke fikk is likevel, jeg.. [8D]

ja det ble vell is på den gutten [:D][:D][:D]

ååååå herregud noe så pinlig [:)] haha.. [:D]

haha... det er vel sånt som limer seg i hukommelsen.

Hehe.. Moren min var dagmamma når jeg var mindre. Hun skulle begynne å passe ei ny jente en dag og dem skulle være hos oss klokken 0800 på morran. Mamma var kjempesint fordi at dem var så treige. Dukket opp 0845 og jeg åpnet døra da dem ringte på..hehe.. Mamma er kjempesint på dere fordi dere er så treige sa jeg... hahaha[:)] Kan tro mamma ble flau.

åååhhhh såååå piiiiinliiiig!!

Jeg har også sagt noe mamma syntes var flaut da jeg var liten. Vi gikk gjennom byen en kveld etter å ha vært på besøk hos noen. På veien møtte vi en kortvokst(dverg) og jeg ropte kjempehøyt "Se mamma, den lille gutten er helt alene i byen, SÅ seint på kvelden!"

Mamma dro meg med videre og sa"ikke nå", men jeg sa det flere ganger, høyere og høyere...

Tror mamma var rimelig flau da!

hahahaha [:D]

Kom på en ting til mamma a fortalt meg..

Vi var hjemme en kveld og plutselig hørte vi en bil stoppe utenfor og ut kom en av disse masete venninnene hennes. Hun fortet seg å låse døren og slå av lysene også krøyp vi under bodet så hun ikke skulle se oss... hahaha [:D]
Dagen etter så kom hun igjen på dagen og hun sa at hun hade vært hos oss kvelden fr men vi var ikke hjemme...
Jooooodaaa sa jeg.. vi gjemte oss under bordet så du ikke skulle se oss [:D]

Hadde en liten gutt på døren søndag som lurte på om eg skulle kjøpe kjeks,siden han ikkje sa noe om kva det var for og ikkje viste meg noen kjeks så sa eg nei takk- han gikk rundt huset og møtte kameraten sin der-han spurte:skulle hun ha kjeks? den andre gutten svarte : Nei hun var feit allerede [:D] hehe sånn er det å være høygravid du [;)]

mamma hadde besøk av masse kompiser fra korpset hun spilte i og hadde lillebror min på ca 3 år på fanget.
Detta var tidlig 90 tallet, så hun hadde en ganske løs genser, en sånn som sklir ned over skuldrene.

Lillebror snur seg rund og river ned genseren til mamma og sier: Mamma, du har ikke puppeholder på jo!!!

Tror alle så at hun ikke hadde puppeholder ja.[:D]

Husker da min lillebror var liten, så var det et program på tv med Trond Viggo hvor han fortalte om at noen barn ble slått hjemme. I tillegg var det en sang (såklart), og denne fikk lillebror dessverre med seg, så da han og pappa var ute og handla, satt den lille knøtten i handlevogna og sang; "ikke slå, iiiiiiiikke slåååååå"

Pappa fikk maaaaange blikk, og du kan tro de var kjappe ut av butikken.

[:D][:D][:D][:D]

Hehe, mye morsomt barn finner på [:)] Jeg har og en historie på lager, selv om det var heller tingen som ble gjort som var artig, ikke hva som ble sagt. Brødrene til en venninne av meg (tvillinger) var rundt to år gamle og brukte bleier. En dag var de aleine i et rom litt for lenge...de hadde gjort store ting i bleiene begge to, og fant ut at de skulle være flinke gutter og ta de av seg selv. Problemet var bare at de la de oppå en vifte som sto på, og dermed ble all bæsjen sputet utover hele rommet...Litt av en vaskejobb mammaen deres fikk da [:D]

Er glad det ikke var mine unger[:D]
ORIGINAL: Marris

Hehe, mye morsomt barn finner på [:)] Jeg har og en historie på lager, selv om det var heller tingen som ble gjort som var artig, ikke hva som ble sagt. Brødrene til en venninne av meg (tvillinger) var rundt to år gamle og brukte bleier. En dag var de aleine i et rom litt for lenge...de hadde gjort store ting i bleiene begge to, og fant ut at de skulle være flinke gutter og ta de av seg selv. Problemet var bare at de la de oppå en vifte som sto på, og dermed ble all bæsjen sputet utover hele rommet...Litt av en vaskejobb mammaen deres fikk da [:D]

Back
Topp