• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

fra barnemunn

magelykke

Forelsket i forumet
Liten morsom historie herfra:
Vi har nettopp vært på besøk, og bodd hos Victorias bestemor og bestefar i en uke. Victoria er inne på badet med bestemor da jeg hører henne si: "Bestemor, du må ta på deg BH så ikke Mathilde (lillesøster på 2 1/2 mnd) biter deg i puppen. For det gjør hun faktisk på mamma! "
Fikk meg en god latter der jeg satt ja[:D]

hehe, de sier så mye søtt!

Her om dagen sa Evelina til meg:
"KOM'ANN MAMMA, så sminke me oss!!!"

Og før vi skulle på lekeland, og jeg ordna meg på badet så sa hun: "Eg og trenge litt leppestift før eg ska på lekeland"

tidelig krøkes.. ? [:D]

Haha, så søtt!! Victoria er også veldig opptatt av sminke... Her om dagen møtte jeg Victoria på badet etter en ammestund i mistenkelig stillhet... Da hadde hun påført maskara og eyeliner rundt begge øynene med raus hånd[8D] Så riktig så lekker ut. Og jeg klarte ikke la være å le[:D]

De sier så mye morsomt[:D]
Har begynt med gullkorn bok nå, blir sikkert morsomt å lese den om noen år[8D]

Siste herfra : Henry har en sånn diger John Deere traktor i stua, og gjemte seg litt bak den. Når jeg gikk forbi så stinket det, og jeg spurte "hva har du i bleia di??" Da kom det kontant: "manna-skit!"[8D]
Jeg og mine foreldre (som var på besøk) lo så vi grein[:)]

(regner med alle vet hva mann-skit er..)

ORIGINAL: Litolus

De sier så mye morsomt[:D]
Har begynt med gullkorn bok nå, blir sikkert morsomt å lese den om noen år[8D]

Siste herfra : Henry har en sånn diger John Deere traktor i stua, og gjemte seg litt bak den. Når jeg gikk forbi så stinket det, og jeg spurte "hva har du i bleia di??" Da kom det kontant: "manna-skit!"[8D]
Jeg og mine foreldre (som var på besøk) lo så vi grein[:)]

(regner med alle vet hva mann-skit er..)

Haha[:D] Så bra!
Er igang med gullkornbok her også. Dessverre er jeg ikke så flink ttil å få skrevet ned som jeg skulle ønske...

Såå herlig!!! [:)] GJelder å notere slike gullkorn[:)]

Back
Topp