Fra babylykke til biltrøbbel

Jeg jubler for at 17 timer i bilen/ på stopp forskjellige steder har gjort at Mazdan endelig står på parkeringsplassen hjemme.

Det ble en laaaaang biltur, mange stopp og mange hormonelle tårer på turen. Jeg parkerte 03.10 hjemme og i dag har jeg offisiell sove/ sløve/ hvile dag og jeg skal IKkE sitte. For det gjorde jeg nok av i går :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow sprekt å kjøre så langt aleine!! Skal ut på sånn tur nå vi også, eller er vel ca 14 timer... Men med campingvogn på slep kan ikke jeg kjøre bilen.... Skal ha hvertfall en overnatting og ta det som en tur. Pleid å kjøre strake veien så blir deilig å ta det litt mer rolig :-)

Wow sprekt å kjøre så langt aleine!! Skal ut på sånn tur nå vi også, eller er vel ca 14 timer... Men med campingvogn på slep kan ikke jeg kjøre bilen.... Skal ha hvertfall en overnatting og ta det som en tur. Pleid å kjøre strake veien så blir deilig å ta det litt mer rolig :-)

Takk :) jeg måtte det for å få bilen vår tilbake til Bodø, og samboeren er begynt i ny jobb. Det var veldig slitsomt og jeg vil ikke gjøre det en gang til, (vertfall ikke når jeg er gravid). Men jeg er glad i å kjøre bil da, det er jo en fordel.
Så deilig å ta det med ro da :) Også er der veldig bra å ikke kjøre selv også :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp