Fra babyhåp til baby ❤

Det går veldig bra. [emoji4] Nyter sommerferie, så blir litt lite bv innimellom [emoji14]

Alt bra med deg?

Så bra! Deilig med ferie :) Det går bra her også, bortsett fra at jeg ble satt 6 dager tilbake på tul i går - men knøttet hadde det bra :) Kanskje jeg blir satt frem igjen på oul (vet jo når jeg hadde EL) :)
 
Så bra! Deilig med ferie :) Det går bra her også, bortsett fra at jeg ble satt 6 dager tilbake på tul i går - men knøttet hadde det bra :) Kanskje jeg blir satt frem igjen på oul (vet jo når jeg hadde EL) :)
Ja, kan godt hende du blir satt frem igjen. Virker som det er mange som blir satt litt frem og tilbake. [emoji4]
 
Ja, kan godt hende du blir satt frem igjen. Virker som det er mange som blir satt litt frem og tilbake. [emoji4]

Håper det :D Jeg er mester i katastrofetenkning og tenkte naturlig det verste..

Gratulerer med ny uke og tul snart! Blir koselig å hilse på knøttet :Heartred
 
Bekymrer meg lett jeg også. Men man må jo bare håpe at alt er bra. [emoji173]

Takk! Alltid stas med ny uke. Var på tul i forrige uke og fikk hilse på knøttet. Nå må jeg nok vente til OUL (hvis jeg klarer). [emoji6]
 
Bekymrer meg lett jeg også. Men man må jo bare håpe at alt er bra. [emoji173]

Takk! Alltid stas med ny uke. Var på tul i forrige uke og fikk hilse på knøttet. Nå må jeg nok vente til OUL (hvis jeg klarer). [emoji6]

Stemmer, det var du jo! Lykke til på kontroll hos jordmor/lege :) Det føles ut som en evighet til september og oul, men den som venter på noe godt.. :Heartred
 
Så hyggelig at du har fortalt familie[emoji173]️[emoji2]

Oul føles som en evighet til! Men, plutselig er dagen her[emoji119][emoji2]
 
Nå nærmer det seg 12 uker med stormskritt for deg! :D
Godt å høre formen er bra!
 
Hurra for den magiske grensen og tenk at du er 12 uker alt! :) Dette kommer til å gå så bra ❤️
 
Grattis med 12 uker! [emoji2] det er så digg å nå den uka[emoji119]
Nå går alt bra fremover[emoji108][emoji5]
 
Gratulerer med å være over 12 uker [emoji173]️[emoji2]
 
14+3

Nå er jeg over i andre trimester. [emoji4] Formen er fortsatt fin, men innimellom blir jeg veldig bekymret for at det ikke er liv i magen likevel. Samtidig kjenner jeg strekking og noen ganger noe jeg ikke helt kan forklare hvordan føles ut. Så da må jeg vel bare tro at alt er bra. Om halvannen uke skal jeg til jordmor, og jeg håper veldig på å få høre hjertelyden. Det er heller ikke så lenge igjen til OUL nå, ca tre uker bare! [emoji2]
 
Back
Topp