Fra babyhåp til baby ❤

Lykke til på TUL :)
 
Lykke til på tul i dag [emoji5]
 
9+1

Da har jeg vært på TUL og sett den lille. [emoji7] Hjertet slo og alt så bra ut. [emoji173][emoji173][emoji173] Det var skikkelig rart og fint å høre hjertelyden og se de bittesmå armene og beina røre på seg.

Foreldrene våre skal få vite om knøttet i dag og i morgen, siden vi nå vet at det er liv og foreløpig ser bra ut. [emoji4]

Nå håper jeg bare alt går bra videre! Har troa på det [emoji4][emoji173]
 
Last edited:
9+1

Da har jeg vært på TUL og sett den lille. [emoji7] Hjertet slo og alt så bra ut. [emoji173][emoji173][emoji173] Det var skikkelig rart og fint å høre hjertelyden og se de bittesmå armene og beina røre på seg.

Foreldre våre skal få vite om knøttet i dag og i morgen, siden vi nå vet at det er liv og foreløpig ser bra ut. [emoji4]

Nå håper jeg bare alt går bra videre! Har troa på det [emoji4][emoji173]

Såå godt å høre! ❤️ Denne gangen går det bra! :)
 
Gratulerer med vellykket TUL, det er så magisk ❤️
 
Fantastisk, gratulerer så mye [emoji1] Det er noe helt spesielt å høre den hjertelyden ja, rett og slett magisk [emoji173]
 
9+1

Da har jeg vært på TUL og sett den lille. [emoji7] Hjertet slo og alt så bra ut. [emoji173][emoji173][emoji173] Det var skikkelig rart og fint å høre hjertelyden og se de bittesmå armene og beina røre på seg.

Foreldrene våre skal få vite om knøttet i dag og i morgen, siden vi nå vet at det er liv og foreløpig ser bra ut. [emoji4]

Nå håper jeg bare alt går bra videre! Har troa på det [emoji4][emoji173]
Så bra at alt var bra på tul! :) og så koselig at foreldrene skal få vite. Hvordan tok de det ?:)
 
Hvordan går det med deg? :)
 
10+0

Ny uke! Nå er det bare seks dager til første kontroll og to uker til magiske 12.

Vi har fortalt foreldre og alle søsken om lille knøttet i magen, og alle ble veldig glade på våre vegne. [emoji173]

I går tok jeg ringtesten på magen for gøy. Ringen pendlet tydelig fram og tilbake, og det skal visst bety at det er en liten gutt som gjemmer seg der. Det kinesiske fødselskartet sier derimot jente. Jeg tror jo egentlig ikke på sånne ting, så får vente i spenning til den ordinære ultralyden. [emoji6]
 
Last edited:
Back
Topp