Fra babyhåp til baby ❤

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Babyhåp89, 11 Jun 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

Ja, vet. [emoji4] Har kun vært litt sliten og trøtt noen dager før dette, så tror jeg er veldig heldig. Håper det holder seg sånn og at jeg slipper kvalmen som jeg leser at mange sliter med. Men jeg synes det er helt ok med noen symptomer, for det er litt vanskelig å tro på at jeg er gravid innimellom [emoji14]

• Liker Liker x 1
  2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Skjønner vedig godt hva du mener, blir jo selv betrygget av at jeg spyr, men er jo ikke så digg fordetom :p

• Liker Liker x 1
  3. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Der klarte jeg endelig å rote meg inn i dagboka di her inne :D:Heartred Gleder meg til å følge deg videre her!

• Liker Liker x 1
  4. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Hvordan går det med deg? :)

5. ..Kirsebær.. Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Håper alt er bra med deg :Heartred

6. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

Alt er bra her. [emoji173][emoji4] Har vært borte noen dager og da går plutselig tiden litt fortere også!

7. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

7+1

Nå har jeg hatt noen herlige dager på fjellet. Tiden går litt fortere når man reiser bort. Har vært bittelitt kvalm de to siste dagene, men ellers er formen fortsatt helt fin! [emoji4]

• Liker Liker x 5
  8. ..Kirsebær.. Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Det er veldig praktisk* at første trimester havner på sommeren - tiden går mye fortere nå enn på vinteren! :) Gratulerer med ny uke! :)

• Liker Liker x 1
  9. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

8+0

Ny uke! [emoji4][emoji173]
    Og nå er vi også kommet dit jeg mistet sist. Da hadde jeg allerede spottet en drøy uke. Denne gangen har jeg ikke spottet i det hele tatt (ikke turt å ha sex hittil, så kan jo være derfor). Føler det er en liten milepæl. Jeg har også bestilt tul i neste uke, neste torsdag. Er skikkelig spent! Håper å få se et hjerte som slår og at alt er fint med lille skatten vår. [emoji173]

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  10. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Grattis med ny uke :D
    Denne gangen er det en stayer!

• Liker Liker x 1
  11. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! :) Håper det hjelper litt på nervene og kommer over den tiden du mistet siste.

Såå spennende med TUL! :)

• Liker Liker x 1
  12. Murre Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Hurra for nye uke :) og denne spira skal være her heele veien:love017 så spennende med tul!

• Liker Liker x 1
  13. LilleMy88 Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Ny uke![emoji173]️

Så spennende med tul![emoji119] Det var godt for kropp og sinn å komme seg over der man mistet sist kjente jeg på. Håper du føler deg tryggere nå[emoji173]️ Det kommer til å gå så bra[emoji2]

Gleder meg til å høre om TULen din [emoji5]

• Liker Liker x 1
  14. ..Kirsebær.. Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Snart ny uke og tul! Blir koselig å få hilst på lille spiren :):)

• Liker Liker x 2
  15. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Så spennende med tul! :D :Heartred

• Liker Liker x 1
  16. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

9+0

Ny uke igjen! [emoji4]
    I morgen skal jeg på TUL, og jeg er så spent! Gleder meg! Håper alt er bra der inne. I forrige uke drømte jeg at det var seks spirer der inne. Håper ikke jeg er sanndrømt! [emoji14]

• Liker Liker x 3
  17. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Grattis med ny uke :)
    Hihi, sekslinger ville vært stas :hilarious:

• Liker Liker x 1
  18. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

Haha, kunne tenkt meg å begynne med en.. [emoji14] Men er det fler der, er de velkomne [emoji4][emoji173]

• Liker Liker x 1
  19. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Jeg skal også på UL i morgen og jeg begynner å få skikkelig nerver. Når har du time? :)

20. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Du får uansett ha masse lykke til i morgen :D

Del denne siden