Fra babyhåp til baby ❤

Bra du får tatt hensyn[emoji173]️ Man trenger ro, spesielt nå på slutten av svangerskapet. Håper alt står bra til ellers[emoji4]
 
34+0

Nytt år, ny måned, ny uke! [emoji322]

Vårt år! Og neste måned er vår måned! [emoji7] Nå nærmer det seg virkelig! Magen vokser og vokser, og vi gleder oss sånn til å treffe jenta vår.[emoji173]
 
34+0

Nytt år, ny måned, ny uke! [emoji322]

Vårt år! Og neste måned er vår måned! [emoji7] Nå nærmer det seg virkelig! Magen vokser og vokser, og vi gleder oss sånn til å treffe jenta vår.[emoji173]

Godt nyttår! :D
 
34+0

Nytt år, ny måned, ny uke! [emoji322]

Vårt år! Og neste måned er vår måned! [emoji7] Nå nærmer det seg virkelig! Magen vokser og vokser, og vi gleder oss sånn til å treffe jenta vår.[emoji173]

Så herlig [emoji2][emoji173]️ Dette blir tidenes år[emoji177]
 
34+6

Litt tidligere i dag opplevde jeg en liten blødning. Tenkte selv at det helt sikkert var pga samleie i morges, men tok en telefon til føden likevel. Klarte ikke la være å bli litt bekymret. Har kjent mye murringer nederst i magen og i korsryggen i dag. Har også kjent en del ubehag (nedpress?) når jeg går. Også må jeg tisse hele tiden! Virkelig hele tiden! Glad jeg ringte føden. Da fikk jeg snakke med en veldig hyggelig jordmor som stilte noen spørsmål og beroliget meg. Visste jo innerst inne at jeg ikke trengte å bekymre meg, men det er lettere sagt enn gjort altså! Ringer heller en gang for mye enn for lite. [emoji6]
 
34+6

Litt tidligere i dag opplevde jeg en liten blødning. Tenkte selv at det helt sikkert var pga samleie i morges, men tok en telefon til føden likevel. Klarte ikke la være å bli litt bekymret. Har kjent mye murringer nederst i magen og i korsryggen i dag. Har også kjent en del ubehag (nedpress?) når jeg går. Også må jeg tisse hele tiden! Virkelig hele tiden! Glad jeg ringte føden. Da fikk jeg snakke med en veldig hyggelig jordmor som stilte noen spørsmål og beroliget meg. Visste jo innerst inne at jeg ikke trengte å bekymre meg, men det er lettere sagt enn gjort altså! Ringer heller en gang for mye enn for lite. [emoji6]

Så godt du ringte føden og ble beroliget :) Det samme skjedde meg forrige uke - alt var fint :) Hadde også mye murringer og kynnere den kvelden.. Gratulerer som høygravid! ❤
 
Så godt du ringte føden og ble beroliget :) Det samme skjedde meg forrige uke - alt var fint :) Hadde også mye murringer og kynnere den kvelden.. Gratulerer som høygravid! [emoji173]
Takk [emoji4][emoji173]
Er fortsatt litt bekymret, for jeg blør forsatt litt. Blødde du lenge? Kjenner mye bevegelser i magen, så alt er nok bare bra. Men skulle gjerne sluppet å se rosa farge på papiret snart.
 
Takk [emoji4][emoji173]
Er fortsatt litt bekymret, for jeg blør forsatt litt. Blødde du lenge? Kjenner mye bevegelser i magen, så alt er nok bare bra. Men skulle gjerne sluppet å se rosa farge på papiret snart.

Det kom noen dråper friskt blod den kvelden, men ingenting dagen etterpå :) Så lenge du ikke har forannliggende morkake og så lenge blødningene ikke tar seg opp eller du får magesmerter er nok alt bra :) Viss du er veldig bekymret ville jeg ringt føden igjen og få en sjekk :) Bedre enn å være redd ❤
 
Det kom noen dråper friskt blod den kvelden, men ingenting dagen etterpå :) Så lenge du ikke har forannliggende morkake og så lenge blødningene ikke tar seg opp eller du får magesmerter er nok alt bra :) Viss du er veldig bekymret ville jeg ringt føden igjen og få en sjekk :) Bedre enn å være redd [emoji173]
Takk for svar[emoji173] Da ser jeg det bare an til i morgen. Satser på at det ikke kommer noe mer da.[emoji6]
 
35+0

Ny uke! [emoji322]

Og uvi... Blæh! Ble hjemme i dag og dro en tur til legen fordi jeg mistenkte uvi etter å ha måttet tisse hele tiden i går og i morges. Hadde ikke fungert på jobb. Vanskelig å undervise når man må fly på do 4-5 ganger i timen. [emoji14]
 
35+0

Ny uke! [emoji322]

Og uvi... Blæh! Ble hjemme i dag og dro en tur til legen fordi jeg mistenkte uvi etter å ha måttet tisse hele tiden i går og i morges. Hadde ikke fungert på jobb. Vanskelig å undervise når man må fly på do 4-5 ganger i timen. [emoji14]

God bedring ❤️
 
God bedring ❤️
 
Back
Topp