Fra baby til storjente på 10 dager

Tjukkaaa

Forumet er livet
føles det som når det gjelder min datter.

Siden vi fikk Karen på besøk har "morsinstinktet" bare blomstret i datteren min. Hvis det overhodet går an å si det slik[8D].

Hun er veldig opptatt av at folk ikke skal ha det vondt og susser på vondten flere ganger. Hun var alltid først ute med sutten til Karen når karen gråt og i dag har hun kommet bort til meg uttallige ganger og gitt meg en suss på pannen eller kinnet[:D][:D]. I dag var hun også opptatt av om kanskje mamma hadde bæsj...[8|]

Dette er bare pittelite eksempel - er mye mer der som jeg bare ikke kommer på nå. Virkelig herlig altså[8D] Hjelpsom på alle fronter også. Ting skal på sin plass, boss i bosset, sko i hyllen osv... Dette har hun kommet på helt selv! Å rydde etter seg selv og andre[8D]

Er det ikke godt når de bare finner ut sånn av seg selv?

Hun syns sikkert det er kjempestas å hjelpe til og ordne. Blir sikkert stor mestringsfølelse av det. Kanskje med å ha en liten baby i hus at hun plutselig "fant" mestringsfølelsen? Syns du har nevnt det med at hun skulle ønske hun kunne uttrykke seg bedre tidligere, og nå fant hun en måte å "utfolde" seg på? Skjønne jenta [:)]

Så søtt [:)]

Jeg tror det betyr at hun er klar for å bli storesøster [;)][8D]

Så herlig!!![:D] Flink og omtenksom jente!![:)]

Må si meg enig med Tingeling1!! Den jenta di er klar for å bli storesøster!![8D][:D]

hehe Andreas og går rundt og "steller" tar ut tallerken sin og andres ol. I dag var vi ein tur til sogndal og der var vi på reflex ein tur. Der stod det eit bord med duplo og 4 stoler og ein reol med 3 skuffer som duploen var i. Han satte på plass skuffene rydda bordet og satte stolane fint inntil bordet, men å prøve jakke nei da vart det ramaskrik og vrei seg vekk til alle kanter[:)][:)][:D][:D]

ÅÅ, så skjønn hun er!! [:)][:)]

De er i en så herlig alder når altså, merker virkelig at de begynner å bli større! [:)]

Så søøøøt! [:D][:D][:D]

Jeg driller mine jenter hele tiden med husarbeid[8D] De vasket badet mot å få en is her om dagen[8D][8D][8D]

Hihih ja men da er hun mest klar av alle i familien[8D].

Vand: Jeg har faktisk ikke orket å drille min til "husarbeid" tidligere fordi det ble bare rot ut av det. SKjønte aldri at du fikk det til - men ser det nå[:D] Kjempe koselig at de hjelper[:)].

Også må dokken være med på alt og den trenger også mye kjærlighet og trøst[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vand: Jeg har faktisk ikke orket å drille min til "husarbeid" tidligere fordi det ble bare rot ut av det. SKjønte aldri at du fikk det til - men ser det nå[:D] Kjempe koselig at de hjelper[:)].

Ja, dokken er veldig viktig her også! [8D] Den baker brød, tisser på potta, er med på bytur osv osv[8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

Ja, dokken er veldig viktig her også! [8D] Den baker brød, tisser på potta, er med på bytur osv osv[8D]

Hihihih -herligste alderen jeg hittil har opplevd[:D].

Jeg har forresten skrevet litt skryt på den andre siden og skriker etter oppmerksomhet [8D] Men samtidig gjemmer jeg reklamen her i denne tråden[8D]. ALLE GÅ INN OG DELTA I GLEDEN MIN!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så god da - flinke flinke jenta [:D][:D][:D]

Så deilig hun er da[:D] Her drilles også Sofie på husarbeid - det kjekkeste hun vet er å dekke bordet og rydde inn og ut av oppvaskmaskinen[:D]
Holder med de andre her jeg - hun er nok snart klar for å bli storesøster[8D]

Back
Topp