Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Ja akkurat sett dethar hund selv som ikke alltid oppfører seg på tur så håper på å lære noe
![]()
Jeg var ikke så spesielt imponert over løsningene hennes, men ikke av samme grunnene du nevner. Det er ganske stor splid mellom forskjellige ekspertmeninger, så man kan møte mange forskjellige fremgangsmåter hos såkalte adferdseksperterJeg synes det både er bra og dårlig.
At folk får bruke flexi på hunder som utagerer er beyond alt: jeg savner kritikk og FORBUD!!
Deretter synes jeg det er kritikkverdig at en master i etologi ikke driver bytteleken med en hund med ressursforsvar. Og at man bruker «ubehag» mot en hund med redsler (tramping og kjefting) er ikke riktig.
Tydelig at det er laget for underholdning og for «kjappe løsninger» framfor å gjøre det på best mulig måte for hundene. Men sånn er det nok på alle tv-program i dagens samfunn![]()
Jeg synes det både er bra og dårlig.
At folk får bruke flexi på hunder som utagerer er beyond alt: jeg savner kritikk og FORBUD!!
Deretter synes jeg det er kritikkverdig at en master i etologi ikke driver bytteleken med en hund med ressursforsvar. Og at man bruker «ubehag» mot en hund med redsler (tramping og kjefting) er ikke riktig.
Tydelig at det er laget for underholdning og for «kjappe løsninger» framfor å gjøre det på best mulig måte for hundene. Men sånn er det nok på alle tv-program i dagens samfunn![]()