Fra 4 til 5 ❤

Ja, det har du jo rett i! Kanskje det er positivt likevel :) Testa etter eggløsning før vi begynte med assistert. Så har gjort det før. Men er kanskje greit å gjøre det nå uansett for å få dreisen.
Ja, tenkte på det og. Hvis syklusen er normal så får jeg eggløsning ca på en lørdag. Men den kan jo bli litt surrete etter en behandling har jeg merka. At den er et par dager lenger enn vanlig. Så da får jeg kanskje eggløsning på en mandag eller no. Hvor mange dager etter eggløsning får man innsett da tro? :nailbiting:

Det kommer vel an på hvor gammelt embryoet var når det ble fryst hvilken dag det blir innsett, så tipper fem dager etter? Usikker på om de teller fra eggløsning eller fra positiv test da. Vi fikk ingen på frys sist, så har ikke prøvd fryseforsøk selv.
 
Gjør ikke noe om du får positiv test på lørdag! Er mandag og tirsdag du ikke kan få positiv test! Regner med at det er blasto du har på frys, for St.Olavs fryser bare på dag 5! Positiv EL test mandag gir innsett lørdag, positiv test tirsdag gir innsett søndag! Så du må få positiv test fra onsdag til og med søndag! Da blir det innsett uka etterpå☺️ Siden de ikke har åpent på helg, så blir det avbrutt om du får positiv mandag eller tirsdag!
 
Det kommer vel an på hvor gammelt embryoet var når det ble fryst hvilken dag det blir innsett, så tipper fem dager etter? Usikker på om de teller fra eggløsning eller fra positiv test da. Vi fikk ingen på frys sist, så har ikke prøvd fryseforsøk selv.

Dritt assa. Får jeg eggløsning mandag eller tirsdag da, som jeg med min flaks sikkert gjør, så får jeg ikke innsett. Håper mensen kommer et par dager tidligere så eggløsning også gjør det :rolleyes:
 
Dritt assa. Får jeg eggløsning mandag eller tirsdag da, som jeg med min flaks sikkert gjør, så får jeg ikke innsett. Håper mensen kommer et par dager tidligere så eggløsning også gjør det :rolleyes:

Krysser fingrene for at kroppen spiller på lag og du får innsett så fort som mulig :)
 
Back
Topp