Svar på tråd

Viste resultatet ditt "<5" eller "5"? Hvis det er <5 så betyr det at hcg kan være ett hvert tall under 5, altså fra 0 til 4,9. Man gir som regel aldri ut nøyaktig tall med hcg under 5 fordi de fleste maskiner ikke er bygd for å analysere nøyaktig hcg mengde under 5 og at mange naturlig kan ha litt hcg i kroppen så det hadde forvirret folk. Jeg tror også det som har litt hcg I kroppen naturlig er de som opplever skyggestreker. Jeg har naturlig 0 hcg i kroppen og har aldri fått skygge på noen tester. Eneste "skyggen" jeg har fått er da jeg målte hcg på 3 i blodet mitt, og da visste jeg at jeg var gravid pga min naturlige bunnlinje på 0. Men for en som ikke vet hva de normalt ligger på så vil alle resultater under 5 være å anse som "ikke gravid". Hvis resultatet ditt er 5 så vil det bety "gravid", men med ett såpass lavt tall er det enten eeekstremt tidlig (typ dagen etter implantasjon) eller en graviditet som ikke fører frem. Dette ble desverre ikke en optimistisk tekst, men det er absolutt ikke for å være slem! Jeg håper selvfølgelig at det bare var veldig tidlig  :Heartred

Edit; fikk ikke opp bildene før nå. Her står det desverre <5. Med de testene du har hatt så vil jeg tro at det var en kjemisk, for det var ganske tydelig strek!

Back
Topp