Svar på tråd

PP9, CD25, 11DPO… Ingen flere tester!

Da var jeg helt tom for tester og det er nok det beste. For man kan ikke holde på sånn her lenger. Man blir jo helt kokko av det.. Man sitter jo og leiter desperat etter en strekk :dead:

Så nå kommer jeg ikke til å kjøpe flere tester, så om TR ikke kommer så vil jeg bli veldig positivt overrasket.

Uansett så dro mannen på militær øvelse på søndag for 1 uke siden og han kom hjem på onsdagen. På torsdagen var jo begravelsen og jeg fikk jo en test som var langt i fra skygge. Han så den, jeg så den og den var rosa, ble så glad og det var så fint å få før vi skulle ta farvel med pappa :Heartred Men, så ble det ikke mere strekker og den kamelen var tung og svelge!

Vi snakket om det her og jeg sa til han at jeg tror det faktisk er han det går på. Han er ikke den sunneste dessverre.. Han har lagt på seg sikkert 7-10 kilo siden jeg ble gravid i mai, og det gjorde jeg også. Men, nå skal han ned i vekt, jeg skal fortsette og vi skal klare å lage en baby før det året her er over. Vi har jo klart det før og skal klare det igjen :Heartred

Back
Topp