Svar på tråd

PP9, CD13:

Har vært stille en stund, men det er rett og slett pga en veldig kjip periode som toppet seg med at min pappa døde på lørdag :Heartred :sad010

Jeg fikk så mye negative Bivirkninger av Letrozol, så endte med at jeg har hatt en lang periode med ekstremt mye angst. Heldigvis er det mye bedre nå, selv om det fortsatt sitter litt i. Jeg har ADHD og angst problematikk, har hatt det ganske stabilt i mange år. Men, siden jeg slutta på medisiner og at Letrozol er angst fremkallende + andre kjipe bivirkninger så var ikke det her det beste alternativet for meg. Så legen har ikke vært fornøyd med at jeg brukte det, og vi ble enige om at neste gang jeg får tilbud av noe fra andre leger så skal jeg snakke med han først :Heartred

Opp i alt sammen så ble pappa plutselig veldig syk.. Alt gikk så fort.. fra en grei samtale på tlf hvor han kunne prate å si at han var syk, til 3 dager etter hvor han så vidt klarte å si at han var glad i meg.. til at han stønnet noen lyder fordi jeg ga han en klem til han ble helt borte og til slutt gikk videre til den andre siden.. Det har vært en skikkelig grusom uke rett og slett.. Han ble bare 64 år :Heartred:sad010

Begravelsen er torsdag neste uke.

Back
Topp