Fra 3+ til 2-3 uker på clearblue ukesindikator

S-40484258

Andre møte med forumet
Pga spotting har jeg sjekket hcg hos legen jevnlig. Jeg hadde hcg på 1498 tirsdag som var og fikk 3+ på ukesindikator torsdag som var. Jeg har spottet lysebrunt omtrent hele tiden til igår da ble spottingen mørkebrun. Jeg fikk også en del gode mensmurringer, da tok jeg ukesindikator som var nede på 2-3 igjen jeg tok vanlig strimmeltester etterpå og disse er relativt sterke like sterk om ikke sterkere enn kontrollstreken. Men blir så redd.. andre som har opplevd? Har enda mørkebrun spotting.. er uke 6+0 idag.

Pga spotting har jeg sjekket hcg hos legen jevnlig. Jeg hadde hcg på 1498 tirsdag som var og fikk 3+ på ukesindikator torsdag som var. Jeg har spottet lysebrunt omtrent hele tiden til igår da ble spottingen mørkebrun. Jeg fikk også en del gode mensmurringer, da tok jeg ukesindikator som var nede på 2-3 igjen jeg tok vanlig strimmeltester etterpå og disse er relativt sterke like sterk om ikke sterkere enn kontrollstreken. Men blir så redd.. andre som har opplevd? Har enda mørkebrun spotting.. er uke 6+0 idag.
Mensmurringene har foressten forsvunnet helt nå, å har ikke hatt di siden igår.

Kanskje ta en tidlig ultralyd? Jeg har hørt om begge deler ved spotting men for meg hadde jeg MA men en venninne av meg så gikk det helt fint. Hva sier legen ang hcg? Er det goe verdier og stigning?

Kanskje ta en tidlig ultralyd? Jeg har hørt om begge deler ved spotting men for meg hadde jeg MA men en venninne av meg så gikk det helt fint. Hva sier legen ang hcg? Er det goe verdier og stigning?
Det har vært en veldig fin stigning hcg hadde steget fra 44 til 1498 på en uke hos meg. Men legen sa det var en bra stigning. Har ikke tatt blodprøver etterpå. Den siste ble tatt tirsdag som var. Spottingen har jeg hatt hele tiden. Var den ukesindikatoren som gjore meg så usikker … kan legge ved bildet av siste strimmeltest som er tatt for ca 1 time siden.

Vedlegg

• IMG_9135.jpeg
    IMG_9135.jpeg
    650,7 KB · Visninger: 17
Da det skjedde hos meg var det dessverre en spontanabort:confused: Håper det ikke er tilfellet hos deg❤️

Var på UL igår❤️ der var det bankende hjerte og lukket livmor, å ingen tegn til spontanabort. Fikk beskjed av jordmor om å holde meg langt vekke fra testing framover ❤️ så til nå er alt bare fint! er så lettet!!

Ååååh, så fantastiske nyheter❤️ Så glad på dine vegne❤️:smiley-angelic003 Bare å legge bort testene og glede deg over graviditeten❤️

Back
Topp