Fra 2 til 3 barn !

~Megseg~

Glad i forumet

Hvordan er din erfaring med å gå fra 2 til 3 barn?

Er det MYYYYYYYYYE mer travelt??

Oppgi gjerne alder på barna dine [:D][:D][:D][:D]

Ja det er jo det for nå kan liksom ikke jeg og mannen ta en hver for hva skal den
3 gjøre da[8D]hehe. Mine skatter er 1,3,5 og 4,5 år så det er jo travelt og ikke tid
til så mye annet for når kvelden kommer så er jeg slips. Men det er veldig koselig
og masse glede i alle 3 så det veier opp for alt som er stress osv[:D]

Har 3 barn, men Første mann er 9år eldre enn andre mann. Er 4.5 år mellom andre mann og tredje mann. Merket bedre overgangen mellom 2-3, enn hva jeg gjorde med 1-2. Har nok noe med at han eldste var 9år nå søsteren ble født. Mange sier man merker mest overgangen fra 1-2, enn hva man gjør fra2-3. Kan nok stemme det, for i og med han eldste min var så stor når nr 2 kom så føler jeg at det ble mer en 1-2 overgang mellom de to yngst, enn overgang 2-3 som det faktisk var.

Håper du forstår den dårlige forklaringen min.[8D]

Barna mine er 14år, 5år og 1år.

ORIGINAL: Hønepønemamma

Ja det er jo det for nå kan liksom ikke jeg og mannen ta en hver for hva skal den
3 gjøre da[8D]hehe. Mine skatter er 1,3,5 og 4,5 år så det er jo travelt og ikke tid
til så mye annet for når kvelden kommer så er jeg slips. Men det er veldig koselig
og masse glede i alle 3 så det veier opp for alt som er stress osv[:D]

Ja, du sier noe der ...

Mine barn er snart 6år og 2 1/2 [:)][:)] og man skal jo gå gravid i 9 mnd også så guttungen blir jo godt over 3 [:)]

ORIGINAL: Tamiria

Har 3 barn, men Første mann er 9år eldre enn andre mann. Er 4.5 år mellom andre mann og tredje mann. Merket bedre overgangen mellom 2-3, enn hva jeg gjorde med 1-2. Har nok noe med at han eldste var 9år nå søsteren ble født. Mange sier man merker mest overgangen fra 1-2, enn hva man gjør fra2-3. Kan nok stemme det, for i og med han eldste min var så stor når nr 2 kom så føler jeg at det ble mer en 1-2 overgang mellom de to yngst, enn overgang 2-3 som det faktisk var.

Håper du forstår den dårlige forklaringen min.[8D]

Barna mine er 14år, 5år og 1år.

Jeg forstår forklaringen din [;)][:)]
Ja, jeg har også hørt at overgangen fra 1-2 er større en 2-3 [:)]

Nå er jenta mi snart 6 år og guttungen er 2 1/2 [:)]

opp[:D]

ORIGINAL: Caya

Tredjemann henger bare med på lasset[:D]

Så lengem an har rutiner så går det veldig bra. [:D]
De er nå 3, 4 og 5 år[:D]

wow, du er produktiv [:D][:D][:D]

Foreløbig så er det ikkje så mye meir travelt synes eg[:)] du ser i signaturen min kor gammel dei er[;)][:)]

det går nå greit med 3 stk. men nå er jeg gravid med nr 4,så er heller spent på åssen det blir[:D] mine er snart 9, 6 og 3[:)]

ORIGINAL: anita_29

det går nå greit med 3 stk. men nå er jeg gravid med nr 4,så er heller spent på åssen det blir[:D] mine er snart 9, 6 og 3[:)]

Gratulerer og lykke til med nr 4 [:D][:D]

Dette lurer jeg på og[;)]
men uansett for sent å angre nå[8D]
Mine vil være rett over 3 og 5 når tredjemann kommer.. og tror det kommer til å gå helt fint[:D]

ORIGINAL: ~Megseg~

Gratulerer og lykke til med nr 4 [:D][:D]

takk for det [:D]

ORIGINAL: funny_bunny

Mine vil være rett over 3 og 5 når tredjemann kommer.. og tror det kommer til å gå helt fint[:D]

det går helt sikkert fint. det var den alderen det var mellom mine da nr 3 kom[;)]

ORIGINAL: funny_bunny

det går helt sikkert fint. det var den alderen det var mellom mine da nr 3 kom[;)]

Alt går [:D][:D]

Back
Topp