Fra 2-3 til 1-2 på cb ukeindikator

Lillespir

Andre møte med forumet
Fikk positiv digital 26.12 der det sto 1-2.
31.12 og 5.1 fikk jeg 2-3.
I dag testa jeg igjen og forventa en 3+, men da sto det plutselig 1-2 igjen....

Noen som har opplevd det samme der det har gått bra eller er dette garantert en abort? Ikke begynt å blø enda.

er 5+4

Jeg skjønte det ikke den gangen, men fikk 1-2 på CB digital når jeg var 5+3 ish. 2-3 dager senere startet blødningen og smertene økte på. Så for meg var det starten på en SA dessverre… Det er min erfaring da. Håper det beste for deg❤️

Noen som har opplevd det samme der det har gått bra eller er dette garantert en abort? Ikke begynt å blø enda.

er 5+4

Jeg vet det er vanskelig og ikke teste etter positiv test. Jeg opplevde det selv, men bare 2 dager senere etter jeg hadde testet første gangen med digital test. Vil tro tester ikke er for å teste langt ute i graviditeten. Er du urolig så ta kontakt med lege eller legevakten. Siden du er omtrent like langt som meg så er det nesten umulig å se noe. Selv med innvendig ul. Håper spiren holder seg fast.

er 5+4
Er dessverre ett dårlig tegn når den digitale går ned i uker :( og 5+4 er ganske langt på vei til å kun vise 1-2. ville absolutt fått målt hcg ❤️❤️

Idag fikk jeg 2-3 igjen... hva skjer?? Noen som har opplevd lignende?
Så rart, da må det ha vært noe galt med den forrige testen, for hcg går jo ikke opp og ned. Da tror jeg du bare skal se bort i fra den andre testen ❤️

Kanskje den forrige testen var defekt? får håpe det er det som var tilfelle og at spiren sitter godt og 3+ kommer snart
Så rart, da må det ha vært noe galt med den forrige testen, for hcg går jo ikke opp og ned. Da tror jeg du bare skal se bort i fra den andre testen ❤️

Håper det ♥️ Googlet litt rundt og lurer på om det kan være graviditet utenfor livmor, eller evt feil med testen. Har egentlig mista håpet, da jeg tror ganske sikkert jeg skulle få 3+ nå siden jeg fikk første 2-3 på nyttårsaften. Har bestilt ul på mandag da jeg er 6+0. Fortsatt ikke begynt å blø, men mistet alle symptomer utenom vondt i lysken.

Det sies at Google is your friend.
Men prøv å ikke fastne i hva google sier.
Det er svin vanskelig når man ikke har en proff å prate med om allt mulig. Symptomene kommer og går som de selv vil.

Her blir det tul i slutten av måneden. Er redd for at ting skal ha stoppet opp da som sist. Men så lenge man ikke blør eller har sterke smerter så man gravid til det motsatte er bevist.

Om du er urolig så ta be om hcg måling.

Det sies at Google is your friend.
Men prøv å ikke fastne i hva google sier.
Det er svin vanskelig når man ikke har en proff å prate med om allt mulig. Symptomene kommer og går som de selv vil.

Her blir det tul i slutten av måneden. Er redd for at ting skal ha stoppet opp da som sist. Men så lenge man ikke blør eller har sterke smerter så man gravid til det motsatte er bevist.

Om du er urolig så ta be om hcg måling.

Takk for beroligende ord ♥️ Er så irritert på meg selv for at jeg googler... og tester.... fader å...

jeg skal ta blodprøve i tillegg til tul, for å bare være helt sikker på hvordan ståa er.

Håper din tul viser at alt er bra og at vi begge fortsatt er gravide i september!

Du skal ta ul i morgen?❤️ 6+0 så får du iallefall se embryoet, hvor det ligger og mest sannsynlig hjerteslag ❤️

Back
Topp