Når fikk dere endring? Eg vet eg produserer HCG tregt! Men ikkje SÅ tregt! Skal til legen å ta blodprøve i morgen! Blir dårlig av hele greiene - 3 aborter etter hverandre nå! Orker ikkje tanken på en 4 gang nå 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor mange dpo er du nå? Jeg fikk 1-2 11 dpo og 2-3 15 dpoNår fikk dere endring? Eg vet eg produserer HCG tregt! Men ikkje SÅ tregt! Skal til legen å ta blodprøve i morgen! Blir dårlig av hele greiene - 3 aborter etter hverandre nå! Orker ikkje tanken på en 4 gang nå![]()
Han mente at siden eg mistet mellom 7-9 mai, så KAN det hende at eggløsningen kom litt seinere enn antatt og at eg har testet VELDIG tidlig! Men, er 1 uke siden eg testet positiv og er 39 i HCGDenne gangen fikk jeg 1-2, 11 dpo og 2-3, 16 dpo. Testet kun disse dagene. Men på 14 dpo hadde jeg 125 i hCG så tror ikke testen hadde vist 2-3 før 16 dpo. Er første gang jeg har hatt så høy hCG tidlig i svangerskapet så håper det går veien. Hvor langt på vei er du? Håper det går bra!
Hvor mange dpo er du nå? Jeg fikk 1-2 11 dpo og 2-3 15 dpohåper det ordner seg!
Skrev noe overEg fekk med ei veka mellomrom! 3+4 viste 1-2 på digital og 4+4 viste 2-3 på digital. [emoji4] Trur det er veldig individuelt kor fort HCG stiger, men kan dessverre ikkje så masse om det. Kor mange uker er du på vei? Håper og krysser fingrene for det går bra denne gongen [emoji173]️
Å neiHadde 39 i HCG! Ser ut som det går gale denne gangen ogHan mente at siden eg mistet mellom 7-9 mai, så KAN det hende at eggløsningen kom litt seinere enn antatt og at eg har testet VELDIG tidlig! Men, er 1 uke siden eg testet positiv og er 39 i HCG
Å neiskal du inn igjen og sjekke etter stigning, sånn i tilfelle det bare var veldig sen El?
Uff, blir veldig lei meg på deres vegne nåSkal inn å sjekke! Det kan være enten kjemisk/ MA/ eller sein el sa legenTil å grine av! Testet jo positiv 6.juni! En uke siden! Så kan vel ikkje ha testet SÅ positiv SÅ tidlig
Var på ultralyd på mandag. Der var det en svart «sekk/pose». Og så skulle de ta blodprøver av meg - hvertfall for å sjekke HCG stigning. Begge har jo barn fra før av, mem det er vårt første barn sammen! Blææ. Lyst å bare gi opp. Bare tenke at dette ikkje går veien og heller bare bli positiv overraska om det går bra. Har sett mye på HCG nivåer da, og han sa det varierte veldig! Noen får RASK HCG stigning og noen kan få svært treg HCG stigning. Har og hørt at dette er en av grunnene til at mange mister? At man får hjelp til å øke stigningen av HCG hormoner raskere? Vet ikkje. Føler eg har for lite informasjon! Blir galUff, blir veldig lei meg på deres vegne nåhar dere vært til noen utredning siden dere har mista så mange ganger på rad?

Håper veldig på stigning for dere neste gang! Men skjønner at dette er veldig frustrerende.Var på ultralyd på mandag. Der var det en svart «sekk/pose». Og så skulle de ta blodprøver av meg - hvertfall for å sjekke HCG stigning. Begge har jo barn fra før av, mem det er vårt første barn sammen! Blææ. Lyst å bare gi opp. Bare tenke at dette ikkje går veien og heller bare bli positiv overraska om det går bra. Har sett mye på HCG nivåer da, og han sa det varierte veldig! Noen får RASK HCG stigning og noen kan få svært treg HCG stigning. Har og hørt at dette er en av grunnene til at mange mister? At man får hjelp til å øke stigningen av HCG hormoner raskere? Vet ikkje. Føler eg har for lite informasjon! Blir gal
Vis vedlegget 262511
Vis vedlegget 262512