Frøsø zoo?

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Er det noen som har vært på frøsø ved østersund?
Vi hadde planer om å reise din i ferien, men søsken barnet mitt likte ikke plassen da han var der for tre år siden . Så er her noen med erfaringer derfra?

vi også var der for 6 år siden, syns det var helt supert, da hadde jeg ikke barn. men har ei jente nå på 5 som er så gald i dyr, spess tiger, så vi ville gjerne reise dit. men søskenbarnet mitt mente att når han var der for 3 år siden var der veldig makabert. att dyra var blodete slagsmål og altfor mange dyr i små "bur". så tenkte kansje det noen her hadde vært siste året, som kan si om det er slik enda?

Vi var der for fem år siden, og er usikker på hvordan de minste dyra har det plassmessig da jeg ikke har noe konnskap om hva som er vanlig. Så ikke noe til urenslughet , blod eller slagsmål.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi var der i fjor, og synes stedet har forfallt. Ser tydelig at dyra er skitne/får lite stell og det preger mye av slitasje. Gøy å se dyrene, men jeg fikk iallefall en vond følelse når jeg var der. :-/

det var leit og høre:( kansje vi må finne ett annet ferie mål. Noen tips? Ikke kr.sand.

På Østersund sine turistsider står D at Frøsø er preget av slitasje og trenger en opprustning.kan jo være greit å vite på forhånd. Btw dyrene kan jo ha D bra selv om omgivelsene er slitt... Men de har mye annet i Østersund ( lekeland/tivoli/ badepark) som gjør at vi tenker å svinge innom der med knerten vår i slutten av juni..

Er det ikke en elgpark der også? Og et sånt historisk museum med gamle hus og skuespillere, ala Sverresborg folkemuseum. Østersund har mye å by på hvis man skal den veien. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp