Frøkna mi har glemt hvordan man tar flaske....

MorIHuset

Flørter med forumet
Hei jenter=)
Nå er lillemor straks 3 måneder og jeg begynner å bli klar for en fest!!=)
Vi er så heldige at jeg ha masse mat til henne og vi koser oss masse. Da hun var helt nyfødt pumpet jeg meg noen dager og ga henne fra flaske uten problem, og da hennes stramme tungebånd var klippet og jeg ikke var sår lengre fortsatte vi med amming.
Denne sommeren er jeg forlover og hennes bryllup er i august. problemet er at da utdrikningslaget nermet seg prøvde jeg med flaske og frøkna nektet. Da fikk hun vært med på sin første fest:p
Til bryllupet håper jeg inderlig at hun kan ta flaske men vet ikke om det finnes flere triks i boka??  jeg har prøvd alle flaster og smokker jeg har kommet over. morsmelk, flere typer erstatning, rørt malt ut i melken, hatt malt på tuppen av smokken og tilogmed sukkervann... ingenting virker... hun tygger og tygger og blir sint og lei til slutt... forståelig men til mammaens store ergelse :p Jeg har også reist på bytur og latt andre prøve noen timer men helt uten hell...

noen forslag?? =)
 
hadde samme problemet med gutten min, noen ganger tok han og noen ganger nektet han.. det eneste som kan gjøres da er vel å mate fra kopp? har ingen råd dessverre, prøver selv å få jentungen til å ta flaske : /
 
Back
Topp