FrøkenSmarties

Hun var her nettopp [8D]

g hun har termin i mai 2011 så jeg!! måtte jo snike [8D]

ja så det jeg og [:)]

Også stemmer ikke alle opplysninger overens med en tidligere smarties[;)]

nei[;)]
ORIGINAL: *BV addict*

ORIGINAL: *BV addict*

..

Ånei, det var jammen vanskelig å gjette altså! [8D] 

aha [;)]
så er d altså en tidligere des08 bruker dette?

OK. men er jo spennende å prøve finne ut hvem d er -uansett [:)]

ja, men er vel mange som blir gravid igjen nå rundt 2 års alderen til barna tipper jeg [:)]
ORIGINAL: Imogene

Er mange snikere innom her støtt og stadig, synes jeg.

ORIGINAL: alruto

Huff,er det ikke på tide å la den saken ligge nå...? Bli ferdig med det,jenter[:o]? Jeg synes ihvertfall hun skal få fred nå. Uansett så er ikke dette henne.

at det ikke er henne... vel... "ok" [;)]

heihei :) det er ikke den tidligere smarties, jeg har aldri skrevet noe her på desember 08 :) men har en gutt født 19des 08 og venter ny baby i mai :) har ikke vært så aktiv her på bv før vi ble prøvere med 2011 nurket :) kunne ikke med det da jeg gikk gravid med nummer 1 ;) så beklager forrvirringene.. :)

ORIGINAL: Azoria

Huff,er det ikke på tide å la den saken ligge nå...? Bli ferdig med det,jenter[:o]? Jeg synes ihvertfall hun skal få fred nå. Uansett så er ikke dette henne.

Må gjøre litt bedre research [;)]

Men ellers så må jeg jo si meg enig med Alruto. Det er vel på tide at vi småparanoide desemberdamene snart bør finne på bedre ting enn å "henge ut" alle "nye" her inne.......

for å si det sånn, dette var ikke en tråd for å henge ut noen.. men at navnet har en viss likhet som før, så ble det selfølgelig litt kommentarer om det... det har ike vært mye respons på denne tråden så saken er langt ute av verden!
jeg er IKKE den som har slengt med leppen tidligere, eller kan si jeg har dårlig samvittihget for noe som har skjedd tidligere..
Jeg var bare nysjerrig på hvem dette var!!

det er mange nye her om dagen, og da er det kjekt om de sier hei og sånn [:)]

ORIGINAL: lemo

ORIGINAL: Azoria

Må gjøre litt bedre research [;)]

Men ellers så må jeg jo si meg enig med Alruto. Det er vel på tide at vi småparanoide desemberdamene snart bør finne på bedre ting enn å "henge ut" alle "nye" her inne.......

Hehe, nei. Gidder overhode ikke sløse vekk tid på det [;)]

Min kommentar var ikke myntet mot deg, Knottet (eller noen andre spesielt for den saks skyld). Er fullstendig lov å spørre hvem som er innom, og har gjort det selv[;)]

Back
Topp