Frøken Lillan

tamlin77

Glad i forumet
Husker jeg leste ditt innlegg ang såre rumper og potetmel, men finner det ikke igjen. Du skrev noe om brystmelk, brukte du det sammen med potetmel eller var det brystmelk som ikke fungerte?

heihei sniker fra november jeg.
jeg har brukt potetmel under haka på lillemor. etter en gang ble alt det røde borte og hun er ikke sår i det hele tatt lenger [:D]

potetmel funker gull mot såre stumper osv:) bruker uten brystmelk. må passe på at der du tar på potetmel må det være helt tørt :)

ORIGINAL: plex

heihei sniker fra november jeg.
jeg har brukt potetmel under haka på lillemor. etter en gang ble alt det røde borte og hun er ikke sår i det hele tatt lenger [:D]

potetmel funker gull mot såre stumper osv:) bruker uten brystmelk. må passe på at der du tar på potetmel må det være helt tørt :)

Hei!
Takk for svar! Har prøvd bare potetmel, men synes ikke den tar så godt. Men kan godt hende det ikke er helt tørt, så skal passe på det neste gang[:D]

hei og hå!

Jeg tok litt brystmelk på, og lot det lufttørke litt, før jeg tørket en klut duppet i potetmel over, slik at det var helt tørt da jeg tok på bleien :)

ORIGINAL: Frøken Lillan

hei og hå!

Jeg tok litt brystmelk på, og lot det lufttørke litt, før jeg tørket en klut duppet i potetmel over, slik at det var helt tørt da jeg tok på bleien :)

Hjertlig! Da skal jeg prøve det

Back
Topp