Frøken frøkens prøvedagbok!

Hei, jeg registrerte meg akkurat nå, har vært inne her noen ganger før å sett litt, men hadde tenkt å registrere meg når jeg ble gravid, men så så jeg at det var et alternativ for oss som planlegger og bli det og da meldte jeg meg inn!! Jeg har lest litt, men ikke skrevet noe før nå når jeg leste innlegget ditt, kunne vært mine osrd neste, vi er sammen i det 3 året, kjøpt hus og bil og har to hunder, sluttet med pillen i november som deg, har brukt kondom frem til nå, da jeg ønsker og få barn i mars april mai eller juni....men nå ser jeg at det ikke er så enkelt som jeg hadde trodd, jeg leser om folk som mister eller ikke får det til og blir nesten litt nervøs....jeg føler med deg på det du har vært gjennom, og håper dere får det til nå!!
Jeg er jo helt ny i "gamet" så jeg har ikke fulgt med mensen, det jeg vet er at siste periode var på 30 dager....har brukt kalkulatoren og reknet ut at jeg er mest fruktbar 22-26....så over helga skal vi stå på.....har kjøpt slike eggløsningstester, slike billige strips i rosa pakning, prøvde i forige mnd, men den streken blir ikke helt tydelig, så jeg har ikke troa på de stripsa.....enten funker de ikke eller så har jeg ikke eggløsning....håper på det første.
Ja da vl jeg bare ønske deg lykke til i din neste syklus!!
Klem fra Nord Trøndelag!
 
Back
Topp