fræddan .. eller??

Lena Levegg

Forumet er livet
Og da har vel vi alle et liv [8|] [:D]  hehe..

Men det har ikke jeg i kveld, men nå har jeg dusjet, satt på kaffen.. skal hente stratosen og late som jeg er hundre
år og alene [:D][:D]  Hva gjør dere? må vel inn på generelt for å selskap til X-faktor kanskje [:-]

Men gi meg et knock knock da, hvis dere kommer inn hit [:D][8D]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg surfer på nettet......

Mannen har kjøpt seg Canon 7D i dag, så han tester det [:)]

Oj, er det bra da?? sier meg ingenting egentlig..haha, jeg har jo 500 så da er jo mitt myyyye kulere [8D] eller?? hehe..

Hei og hopp , her spiller den andre halvdelen min xboxs og jeg trykker på dataen haha skikklig koselig har vi det [8D] Skjer det noe spenende på generel i kveld? jeg pleier aldri å få med meg actionen som skjer der inne [:-]

Hei, jenter! Er alene hjemme med to sovende gutter[:D]

Alt bra med dere?

God kveld i stuggu!! Jeg ser på X-faktor alene mens A monterer kjøleskap... Kom hjem fra Trondhjæm i dag og fant et kjøleskap fullt av romtemperert mat..... Så det var bare å dra rett på Elkjøp og kjøpe hva de enn hadde på lager til en brukandes pris.
bye, bye 5000, lizzm... [8|]

Ellers er det deeeeeeilig å være hjemme i sofaen etter tre hele dager med høye hæler all min våkne tid!! Slitsomt med seminar. Ikke klarte jeg å bli full heller. Spiste for mye. [&:] *Tasser ut på terrassen og henter seg en øl*
Prøver igjen! Hehehe... Neida. blir vel maks to, tenker jeg!

Øl hørtes godt ut....

Jeg koser meg med julebrus[:D] snøen gjorde noe med meg[:)]

Hahahaha! Det blei cola på meg i stedet, for gubben rakk jo aldri ølsalget og måtte ta til takke med lettøl! SÅ lyst på øl har jeg ikke, ass.... ;) Har jo blitt et par de siste dagene uansett.

Forresten: Dahls er GODT! Enig, Ragnhild?? [:D]

Dahls er supergodt!

"Else Dahl og vi, har er lite svermeri, men det blir ikke frieri....tralalalalala..."[:D]

(En sang fra de glade studentdager i Trondheim[;)])

hehehe..... Vi lagde en ny sånn trøndergreie i går. Du vet de derre "Det bli' itj' fart ut'n bart" osv...

Det bli' næmli' itj' sængevals ut'n E.C.Dahls! Hehehe...
Hadde noen hørt de samtalene der, hadde vi I ALLE FALL hatt omdømmeproblemer. [:D]

Øyy.. action her jo [:D] har kommet meg på jobb, så nå er jeg skravleklar igjen!! hvis noen fortsatt er
våkne [8|]  ingen øl her heller Ava, selv om det var utrolig fristende hjemme alene med gullrekka assa[8D]

Et døgn for sent ute, men nå er jeg klar! [8D]

Hørtes hyggelig ut snuppis, kos deg [:)]

...og jeg sitter på Toten og venter på at elggryta til stesvigers skal bli ferdig! [:D]
Vi har vært ute og gått i åkrene i dag, og sett på at "jordbærene har fått dyne på"! [;)] Vilde har gått minst 2 km i ulendt terreng! Imponert, ass!

Dere da, jenter? De fleste har vel fullt opp på en lørdags kveld....

Her skjer det ikke mye, regner med jeg stikker til naboen en tur etterpå... Divaen er akkuratt lagt og hun har drevet faren sin rimelig langt i dag hahaha så jeg har vært glad for at jeg har vært på jobb [8D] Hørtes ut som en deilig middag du får Ava nam nam kos deg!!

Ja da er jo jeg her også.. haha, vi må bli mer samkjørte assa [:D]

så bra Vilde er glad i å gå, Pernille er også det.. henger med uansett. Tar med bæremeisen på lange turer, men det er ikke
ofte hun gidder å sitte oppi der [:D]. 

I dag har jeg vært på shopping med lillebror og svigerinne [8D] les: Jordbæret.. hehe. Så vi har tråla Alanbru og Brynstenteret. Masse ullklær
og stæsj til unga, og jeg endte jaggu meg opp med en sofa også [:D][:D] Vi skulle ha ny assa, men denne var så billig og fri frakt og de hadde
den på lager (og få igjen) så jeg måtte bare slå til, med en forklaring til Jarle over telefonen hvordan den så ut [:-]

Så nå har jeg kosa meg med suhsi og vannet mitt, og skal vi danse og fleksnes om hverandre [:D]
Jobb igjen 2230, så da dukker jeg nok opp i løpet av natten hvis noen er skravlesyke [8D]

I morgen er det elgstek hos mamma [8D] elg er digg ja..

Grattis med ny soffa Lena!! Hvordan ser den ut? Er det hjørne eller 2 delt som nå?
Når jeg flytter skal jeg ha nye møbler det blir såååå digg! Har sett ut en soffa jeg ønsker meg!! Den er billig også!
Tenkte først å ta en til noe rundt 30 lapper som da varer i 100 år......men den kommer ikke til å vare i 100 år vøtt med Jenny i huset haha.
Når blir soffaen din levert??
Du må hilse svigersøster da hehe, gleder meg til juleferinga [;)]

En sofa som varer i 100 år! Du skal ha for optimismen i hvert fall!

ORIGINAL: snuppis!

Åro: skal du bli boende på Horten eller?

Lena: er Lasse og JB sammen? (litt treig i oppfatning jeg)

Horten? hehe jeg bor på Nesodden [:D][:D]
Tror kansje Jb med Lasse [:)]

ORIGINAL: MiniSatan

En sofa som varer i 100 år! Du skal ha for optimismen i hvert fall!

Allways [:D] hehe

ORIGINAL: Årolilja

Grattis med ny soffa Lena!! Hvordan ser den ut? Er det hjørne eller 2 delt som nå?
Når jeg flytter skal jeg ha nye møbler det blir såååå digg! Har sett ut en soffa jeg ønsker meg!! Den er billig også!
Tenkte først å ta en til noe rundt 30 lapper som da varer i 100 år......men den kommer ikke til å vare i 100 år vøtt med Jenny i huset haha.
Når blir soffaen din levert??
Du må hilse svigersøster da hehe, gleder meg til juleferinga [;)]

Takk takk.. brukte nøyaktig 3 min på det kjøpet, så jeg håper det var et bra valg [8|] [8D]

Det er en hjørne, i stoff, svart med litt gråspett, og stor ende, og litt småtjæsj som er litt kult. Som bla. knapper.. haha, retro vøtt!
Jeg er i gang med å fornye her nå, veldig kult, men Jarle lar meg ikke ta sengavgjørelsen alene, så det blir vel ut og teste seng
en dag til uka [:D] Sofan vi har nå, kjøpte vi når  vi giftet oss, så den har jo holdt i det jeg mener er hundre år [8D] haha..
Jeg vil heller bytte sofa hvert 10 år for 10 000 kr jeg da.. selv om andre bytter myyye oftere til den prisen!!
Og det kuleste av alt er at den blir levert fraktfritt på onsdag
Så i morgen legger jeg vår på finn til 1000 kr, egentlig bare for å bli kvitt den, men det er lettere å selge den til 1000 enn å gi bort har
jeg sett.. men hvis noen vil ha, så bare å hente den!!! kanskje jeg skal legge den på gis bort her inne [8|] og se om noen vil ha den..

Ja det skal jeg jaggu meg gjøre. Jarle har kamera med seg til Beito, så jeg få legge ut et gammelt festbilde..hahaha, så de vet hva det får [8D]
Skal hilse jeg vettu, vi var på middag hos mamma nå.. hun har mistet stemmen [8D] så det var stille og rolig [:-]

Back
Topp