Foundation

Førstegangs

Glad i forumet
Noen som vet om noen som ikke inneholder mica? Jeg vet igrunn ikke helt hva det er, men fått beskjed om at jeg ikke tåler det. Har en Foundation nå, husker ikke navn, som er veldig bra, men kjære vene så dyr :( Også er det kun 15 ml.. Er kjøpt gjennom en hudklinikk. Dekker mine røde problemområder og ser generelt veldig bra ut, men den koster 700 kr!!

Noen som vet om noen som ikke inneholder mica? Jeg vet igrunn ikke helt hva det er, men fått beskjed om at jeg ikke tåler det. Har en Foundation nå, husker ikke navn, som er veldig bra, men kjære vene så dyr :( Også er det kun 15 ml.. Er kjøpt gjennom en hudklinikk. Dekker mine røde problemområder og ser generelt veldig bra ut, men den koster 700 kr!!
ImageUploadedByBV Forum1427967568.311629.jpg
Mica er mineraler ser jeg, etter ett søk på Google. Får stort sett bare opp info rundt mineralsminke når jeg søker. Er det det du har brukt? Vanskelig å finne sminke uten, på nett, men hva med å sjekke ut apotekene sin sminke? Det skal stå på pakken om det inneholder mica, så du må nesten bare lete deg fram.

Hvilken er det du bruker nå da? Kan jo hende den finnes billigere på nettet?

På engelsk betyr Mica sånn "kråkesølv" da vet jeg :-)
Slik vi samlet på svarte steiner som barn, og er et mineral :-) tror ikke det er så skadelig egentlig, men jeg er ingen dermatolog

Back
Topp