Foundation hjelp?

lillemg*

Forelsket i forumet
Vet ikke om det er helt sånn d skrives men [:)] Noen som kan anbefale en som dekker gooodt og er bra, har veldig urenhud og ikke noe hjelper, så må ha noe som dekker over av og til..[;)]

jeg har bestilt gratis prøvekit fra www.everydayminerals.com

Portoen kom på 27 kr den dagen jeg bestilte [:)]

Jeg anbefaler STERKT I.D Mineral foundation - fairly light. Den reddet huden min!!

Fåes kjøpt på nettet eller hos hudpleier. [:)]

Everyday Minerals er veldig billig i forhold til ID. Og den skal være veldig bra [:)]

Kanebo Sensai Total Finish Compact Foundation

http://www.esthetique.no/Merkeguide/Kanebo/4973167969588/

Helt genial, føles ut som jeg har ett helt annet ansikt etterpå... Jeg har hatt hormonsykdom, så jeg har arr arr og atter arr i heeeele ansiktet, men denne er helt genial!

ORIGINAL: STJERNE*

ps. Men den koster litt penger[;)]

ps er ikke alle som passer fairly light

ORIGINAL: DenicaD

ORIGINAL: STJERNE*

ps. Men den koster litt penger[;)]

ps er ikke alle som passer fairly light

nei, men jeg vil si det er type medium[;)] så de fleste gjør nok det jo!

hvordan fører dere på en fondation ? med fingern eller ?

ORIGINAL: hissigproppen

Everyday Minerals er veldig billig i forhold til ID. Og den skal være veldig bra [:)]

Og har man sensitiv hud eller får lett kviser, ville jeg styrt unna id bare minerals og gått for everyday minerals. Id inneholder et fyllmiddel kalt bismuth som mange reagerer på. Dessuten koster det skjorta i forhold til everydal minerals som er myye bedre. Tikei fra www.tikei.se er også veldig bra og med en god pris.

ORIGINAL: *LC*

ORIGINAL: hissigproppen

Og har man sensitiv hud eller får lett kviser, ville jeg styrt unna id bare minerals og gått for everyday minerals. Id inneholder et fyllmiddel kalt bismuth som mange reagerer på. Dessuten koster det skjorta i forhold til everydal minerals som er myye bedre. Tikei fra www.tikei.se er også veldig bra og med en god pris.

everyday minerals fungerte dårlig på meg, og jeg syns ikke det dekka så godt. MEN prisen var betraktelig bedre ja;)

ORIGINAL: Søta!

ORIGINAL: Vaniljemuffin

hvordan fører dere på en fondation ? med fingern eller ?

Både og. Litt svamp, litt finger.

En sånn,
http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/makeup-borster/for-foundation/foundation-brush-13-flytende-smashbox.html

eller en mindre hardere børste;)

Back
Topp