Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
(må bare fortelle om min eneste opplevelse av fotpleie: Vi var i Tyrkia for noen år siden, og jeg tenkte at jeg for en gangs skyld skulle prøve fotpleie i hudsalongen nede på hotellet... Hun skar meg flere steder så jeg virkelig storblødde, pakket ett-eller-annet-svi-ting inn i sårene sånn at jeg nesten besvimte!!! Og da mener jeg vand ligger på gulvet - hvit i ansiktet - kvalm - kastet opp [:o][:o][:o] AAAALDRI mer fotpleie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
var ikke like stor forskjell som jeg trodde.. Vi tilbyr både fotterapi og fotpleie hos oss!
Er det noen forskjell tenker du sikkert? Helt klart ja, men ikke ALLE har behov for fotterapi. Vi er opptatt av at du skal få det dine føtter trenger. Våre terapeuter vil ut fra en faglig vurdering finne behandlingen som passer nettopp deg. Som autoriserte fotterapeuter kan vi også hjelpe deg som har vonde føtter og trenger litt ekstra hjelp. En fotpleier fjerner hard hud, torner og sprekkdannelser under fotbladet. Samtidig renses, klippes og slipes tykke negler. Fotpleieren bruker også god tid på å gi deilig massasje på føttene. Fotterapeuten vil hjelpe deg å iverksette tiltak som kan korrigere og redusere fotproblem. Hun kan i motsetning til fotpleieren behandle inngrodde negler, neglsopp og fotsopp. En annen viktig oppgave for fotterapeuten er å forebygge sår/plager på diabetesføtter.
Trenger føttene dine pleie? Ikke nøl med å ta kontakt. Vi vil prøve å hjelpe deg så fort vi kan.