Fottelle det på jobb

Huff, så kjipt å grue seg til en sånn gledelig nyhet! De skal være rimelig kalde om ikke de blir glade på dine vegne..?

Fortalte det tidlig, gjorde det sist gang og! Då får eg forståelse for om formen er dårlig, om eg er sm og for at eg ikkje "står" på like masse som før!
Det er jo ein livsrett og bestemme over sitt eget liv, så egentlig har me ingenting og grue oss for ( sjølv om eg skjønne kva du meiner altså, aldeles ikkje kritikk!!) Jobb er jobb, og resten av livet er bere vårt! Sjefen din må nok ha forståelse for at du ønsker å leve ditt liv utenom jobben også ;)
Håper du får fortalt det snart!!

Nei det kan han absolutt ikke. Og hvis en sjef hadde sagt noe sånt skulle han hvertfall fått høre det!!! Type mega mediaoppslag eller noe...

skjønner godt du gruer deg. men du er jo ikke nødt til å fortelle så tidelig. sist fortalte jeg det i uke 17

Ikke alltid det er moro å si det, men han kan vel skaffe enn vikar? Jeg har ikke planer om å si det på jobb før etter ferien , hvis ikke sjefen ser det på Facebook før det. Etter ferien er jeg 16 uker

Han kan ikke be meg om å ta abort?

Kjære vene, absolutt ikke. Sjefen bør jo reagere positivt, selv om det kanskje fører til en utfordring på jobb - men han har vel hørt om vikarer?

Da jeg fortalte sjefen min om at jeg var gravid i 2010, sa jeg "jeg har både dårlige og gode nyheter"! Det gikk helt fint.

Ny jobb og ny sjef siden sist, skal/må fortelle til uka... Gruer meg jo, men det går sikkert bra :-)

*Venter #2 i januar 2014*

Back
Topp