Fottøy

Pingo87

Betatt av forumet
Hva har dere på beina til babyen nå fremover? Hadde ulltøfler fra lillelam i vogna i vinter når han var nyfødt, men litt usikker på hva jeg skal ha på han nå.
 
Lurer på det samme.. helst noen som tåler litt, for nå kan hun jo sitte/krype litt ute. Kanskje sånne stonz? Eller kjøpe skikkelige sko først som sist?
 
Har du peiling på størrelsene på stonz? Har vel greid å finne ut at S er 0-9 mnd, men når hun snart er 8 mnd, bør vi da kjøpe M?
Hahah, husker desverre ikke da jeg ikke har pakket de frem etter storebror enda, men trur vi har de som passer til de rundt 1 år
Er usikker men mener nå med 1 år

Ogs50 er de utrolig gode! Og storebror likte de veldig godt, mye bedre å bruke slike enn sko før de kan/skal
 
Har du peiling på størrelsene på stonz? Har vel greid å finne ut at S er 0-9 mnd, men når hun snart er 8 mnd, bør vi da kjøpe M?
Dersom du kjøper med linerz er det viktig å kjøpe større størrelse enn du egentlig trenger. Linerz fyller ut en god del! Mener å huske at jeg kjøpte L til førstemann for å bruke første vinteren, han brukte de fra han 8-9 mnd og han var ikke spesielt stor av seg.
 
Bruker små skinn tøfler med strikk.
Str 16-18
Hun går og hopper mye i gåstol og har tatt sine første skritt [emoji28]
Så her må hun ha noe mer en sokker på beina når vi er ute
 
Back
Topp