Fottøy

linko

Forumet er livet
Hva har de små på føttene når de er ute? Tenker da på når de er på bakken,men også de gangene de bare er i vogn eller skal ut og inn av bil.

Jeg har igrunn bare brukt sokker. Men syns det begynner å bli ganske kjølig ute nå. Sko tar hun av seg like fort som de kommer på. Tar igrunn av seg sokker og.

Her har vi mokkasiner om vi er ute i vogn eller bil. Er det tørt ute er de greie å ha på. Skal få kjøpt sko når han nærmer seg til å alene, eneste vi skulle hatt er noe som holder vann ute, da kan vi leke ute selv om det er vått i bakken.

Sokker eller skinntøffler

HAr for det meste bare hatt på sokker, men har hun krabba rundt o.l har hun hatt på skinntøfler.

Har kjøpt sånne regnsokker til å ha i bhg, ellers tror jeg kanskje de skinntøfflene kan brukes ute på tørre og varme dager.

ORIGINAL: eplemos

Det hadde jeg på Emma i dag, men syns lissom det ble helt feil å gå ut med tøffler[:D]

ORIGINAL: linko

ORIGINAL: eplemos

Det hadde jeg på Emma i dag, men syns lissom det ble helt feil å gå ut med tøffler[:D]
[/quote

Var det jeg tenkte å, men syns ikke de vi har ser veldig tøflete ut i grunn.

Julie bruker slike tøfler fra HM nå[:)]
Hun er også mester til å dra av seg sokkene[8D]

Har bare hatt sokker til nå, men kjøpte sånn reimasokker på lørdag, de kan være greie nå når det blir kaldere og vi skal ut å krype på bakken[:)]

Har brukt skinntøffler til nå, men har bestilt stonz som kommer i posten om en dag eller to [:)]

Back
Topp