Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mini her er 8mnd og har veldig klamme føtter. Har hatt det siden han var født. Lukter ikke enda, men kommer vel etterhvert :/ Men pappa'n har det samme, og har alltid hatt det, så jeg antar bare at det er noe han har arvet. Prøv å lufte bena og gå uten sokker så mye det lar seg gjøre. Er egentlig bare det som funker ifølge fastlegen her. Alt det andre som er å få kjøpt er bare for fotsopp og ting som har oppstått pga klamme føtter...
Har vært her siden han var et par måneder bare også.. Blitt verre nå på våren egentlig, så mulig det har med å gjøre at han bruker bomull på føttene og ikke ull som puster like bra? Men kan liksom ikke sende han i ullsokker eller strømpebukse nå når det begynner å bli varmere føler jeg? Han er veldig varm av seg.
Nei, burde kanskje se om jeg finner noe da. Mulig det funker med bambus også? Må bare finne ut av hvor de selger sånt da. Hvor tror du man kan få tak i tynne ullsokker nå?Har du prøvd med tynne ullsokker/ullstrømpebukse? Om det virker hadde jeg ikke vært i tvil. Har faktisk ikke tenkt på ull selv, så nå skal jeg prøve Mini er utrolig varm av seg så har liksom slått fra meg å bruke ull nå, men sokker skal jeg prøve Ellers går vi mye barbeint her. Mini holder på å lære seg å krype også så klamme, bare bein er mye bedre enn antiskli
Nei, burde kanskje se om jeg finner noe da. Mulig det funker med bambus også? Må bare finne ut av hvor de selger sånt da. Hvor tror du man kan få tak i tynne ullsokker nå?
Ah, tror ikke vi har noen bambus klær, så var bare noe jeg plutselig kom til å tenke på, men da trenger jeg ikke lete etter detDet er helt normalt, både at de er klamme (da de ikke svetter som oss før de kommer i puberteten), og at det lukter tåfis.
Ullprodukter er fint hele året, for det kjøler ned like godt som det holder på varmen.
http://www.abcnyheter.no/livet/2015/04/15/222072/bambusbloffen
Bruk heller bomull og ull enn bambus.
Det finnes flere nettbutikker som selger ullprodukter.
Okei, takk for tips! Da finner jeg nok noeBarnas hus har tynne ullsokker fra både Reflex og lillelam. Kan også bestilles på nett. Er som skrevet over mange plasser på nettet
Man finner, men barnas hus har hvertfall.