Fotoskriver +++

Diddij

Forumet er livet
Dere som har fotoskriver, hvilken har dere?
Fornøyd?

Og hva ligger det sånn ca i pris på å skrive ut bilder selv??? Sånn sammenlignet med å fremkalle ellers...?

jeg har en hp skriver. kjøper sånn pakker med blekk og 200 fotopapir til 500. har enda ikke skiftet blekk en eneste gang og brukt vertfall halvparten av foto paprirene.. jeg er kjempe fornøyd.[:D]
er mye enklere å scrappe når man bare kan plukke bilder fra pc å printe rett ut[;)] så har man litt mer redigerings muligheter da[;)][:D]

har canon pixma ip4300 - superfornøyd! Rask og stille og kjempefine bilder.
Det er dyrer å printe bilder selv, men til gjengjeld får man redigert de og får de sånn man vil ha dem der og da, og man får de i den størrelsen man vil ha til akkurat dne LOen. Jeg scrapper så og si aldri standardstørrelser, så for meg er det helt uaktuelt å fremkalle de hos fotobutikkene-så god er jeg ikke til å planlegge![:)]

Takk for svar jenter...
Har en hp printer selv, sånn kopi/scanner/skriver i ett...og den skal det visst gå en å printe ut bilder og med...må prøve, kan jo hende det blir bra[;)]

Cathrine: Hvor kjøper du de pakkene med blekk og fotopapir???

kjøper dem på elkjøp[:)]

Har HP photosmart d6160
er veldig fornøyd med den - fikk den til jul av mamma, og den kosta vel rundt 1000 kroner antar jeg..

printer ikke så ufattelig masse bilder, så jeg har masse blekk igjen ennå..

fotopapir hadde jeg litt av fra før for mamma har også hp-printer, men dreit meg ut og kjøpte en pakke a4 every day photopapir - (sånn billig )  men det er så tynt så det blir ikke "fotopapir" nok for meg..

Har fått ca 1 million 10*15 ark av monicola, så det trenger jeg vel ikke kjøpe på noen år [8D]

anbefaler deg å bruke original papir og blekk, det gir bedre kvalitet på utskriften... sjekk rundt på binders, elkjøp, posten osv for tilbud..
clas ohlson har blekk til de fleste printere.. har kjøpt der til mamma, og var ikke så halvgærne i pris..

Thank you Dollface!!![;)]
*løper rundt i morgen*

Back
Topp