Fotoshoot i dag;)

Wannebe

Glad i forumet
I dag skal vesla og jeg til fotograf:D Gleder meg som en liten unge til å se resultatet.
Flere som har vært og foreviget sine skjønne små?

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

ja... og det var først en time med skriking og så en halvtime med bilder + tissestråle hele 4 ganger på utstyret :D

Spennende :)
Jeg tar alle bildene selv, så har en god del bilder. Vanlige og litt mer fotoshoot stil :)

Skulle ønske jeg også var like flink med kameraet:)

Alle kan bli flink. Bare les litt om det på nettet og prøv deg fram. Fordelen i dag er at alle bilder er digital, så det er bare å slette det som ikke ble bra ;)
Eg begynte når eg fikk eldste sønnen min, så har eg fått øvd med på andres små barn og nå har jeg min egen ;) så bare begynn å knips. Prøv masse forskjellige vikler og lysforhold. Mitt aller beste tips er, prøv å unngå direkte blitz ;)

Jepps. Hadde nyfødtshoot her hjemme da han var ca 7 dager. :)
Skal ta halvtårs/ takkekort/ søskenbilder/ julebilder i november. Alt i ett! ;)

Jaja det gikk som forventet... Grining i halvannen time, pluss at hun tisset på fotografen:p Men tror vi fikk noen bilder allikevel;) Tror vi enten skulle ha tatt bilder litt før, eller ventet til hun ble litt eldre.. Men men, en erfaring rikere;)

Jaja det gikk som forventet... Grining i halvannen time, pluss at hun tisset på fotografen:p Men tror vi fikk noen bilder allikevel;) Tror vi enten skulle ha tatt bilder litt før, eller ventet til hun ble litt eldre.. Men men, en erfaring rikere;)

Godt det ikke bare var meg :p

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Back
Topp