Fotoshoot effekter til babyfoto?

*FruM*

Elsker forumet
Jeg skal ta babybilder av en baby nå i november!

Jeg driver å pønsker ut gode ideer til gode bilder - og lurte på om noen av dere har innspill? Kanskje dere har selv brukt noen tøffe effekter eller andre ideer som kan gjøre fotograferingen bra? :) 

Det er jo det vanlige.. En nøytral bakgrunn og babyen som sitter/ligger i en kurv evnt på et skinn/pledd.
 Jeg har veldig lyst til å gå innom Nille å kjøpe masse sånne dekor høstblader, strø de utover og legge lillemann oppi alt :o) Skikkelig høstbilde innendørs.
 Nå vet jeg ikke hvor gammel babyen du skal ta bilde av er, men det kan være veldig stilig å legge barnet på et speil så du får "dobbelt-opp" på bildet.

Er det nøytrale babybilder, eller skal det være et spesielt tema for de?

Det er veldig fint med hengekøye på babyfotografering!
Jeg kjøpte oppskrift på strikket hengekøye på ebay, men har også prøvd å bruke et stort sjal og det fungerer like fint 

Så noen som la babyen i en kurv med et eller annet oppi slik at det nesten så ut som om babyen lå i et fuglerede.
Ellers er det jo mange som bruker vinger, søte luer, saueskinn osv.. 

Velin skrev:
Det er jo det vanlige.. En nøytral bakgrunn og babyen som sitter/ligger i en kurv evnt på et skinn/pledd.
 Jeg har veldig lyst til å gå innom Nille å kjøpe masse sånne dekor høstblader, strø de utover og legge lillemann oppi alt :o) Skikkelig høstbilde innendørs.
 Nå vet jeg ikke hvor gammel babyen du skal ta bilde av er, men det kan være veldig stilig å legge barnet på et speil så du får "dobbelt-opp" på bildet.

Er det nøytrale babybilder, eller skal det være et spesielt tema for de?

Det med bladene var en kjempe god idé det! :) Det kan funke! 
Babyen er 5 mnd!

mammaen20102012: Hvordan gjør du det med hengekøye?

Jeg har ellers en del kurver og slike ting, saueskinn, englevinger, tyllskjørt... Og ja - litt slike ting! :)

Back
Topp