fotoprinter

cathrine2

Gift med forumet
er d sånn at alle som scrapper her har fotoprinter?? lønner dette seg i forhold til fremkalling? er så lei av å måtte vente en uke på bilder for å scrappe... tips? anbefalinger??

om det lønner seg sånn økonomisk er jeg nå ikke så sikker på...men jeg tar mange tusen bilder hvert år, og skriver ikke ut mer enn en brøkdel. Vet aldri hva jeg har lyst å scrappe, så jeg printer de jeg vil scrappe når jeg vil scrappe dem[:)]
Og jeg scrapper så og si aldri 9*13 eller 10*15 bilder, så hadde vært håpløst å skulle sitte å bestille forstørrelser/forminskninger hele tida....De hadde antagelig hatt "feil" str når de skulle scrappes uansett...[8D]
Og med egen printer så er man litt friere til å croppe bildene, endre farger osv osv når de skal scrappes, sånn at det passer til det man har lyst til akkurat DEN dagen[:D]

jeg har Canon Pixma IP4300 og er fornøyd med den![:)]

takk d var akkurat alt dette jeg lurte på![:D] da må jeg skaffe meg en fotoprinter!![;)][:D] 

Eg har ikke fotoprinter, men det står høyt på ønskelista[;)]

jeg har...det er så fint å kunne bestemem str, farge osv akkurat når du ønsker det...
Det er nok ikke billigere en å fremkalle, men du har ganske mange fler muligheter..
åsså slipper du å vente på bilder..hihi

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

jeg har...det er så fint å kunne bestemem str, farge osv akkurat når du ønsker det...
Det er nok ikke billigere en å fremkalle, men du har ganske mange fler muligheter..
åsså slipper du å vente på bilder..hihi

blir jo helt gal av å gå en uke å vente på bilder... så har jeg gjerne glemt å fremkalle noen og alle er i samme str og med farge... ja fotoprinter høres genialt ut.. d blir prioritert på neste lønningdag[;)] 

Jeg har Canon pixma ip5000, og er kjempefornøyd[:)]
Bruker den for det meste til scrapping og forstørrelser jeg vil ramme inn. Resten av bildene fremkaller jeg på nettet, det blir billigere.

Back
Topp