Fotokort

krølle...

Forumet er livet
August 2018
Utmarsj 2024
Vi er jo ikke kjent for å være raske i avtrekkeren, og har ennå ikke somlet oss til å bestille takkekort for fødselsgaver, og heller ikke invitasjoner til dåpen (kremt, den er om under to uker, så vi har sendt forhåndsvarsel på SMS [emoji23]).

Med de to andre har jeg bestilt fra eurofoto, men de finnes ikke mer fra 1. september. Så nå er jeg litt i villrede hvor jeg skal bestille fra. Jeg er lite datateknisk, så det må være lett å laste opp bilder, samtidig som jeg liker å kunne velge mellom ulike layout og skrive tekst selv. Vil selvsagt også at kvaliteten skal være ok. Pris spiller liten rolle, men rask levering er en fordel [emoji12],

Noen som kan anbefale steder å bestille fra?

Vi har brukt både Fotoknudsen og Elitefoto, veldig fornøyd med begge to:)

Vi har brukt Fotoknudsen og nfoto. Liker Fotoknudsen best, den er også enklest å bruke, men nfoto har hatt raskere levering :P

Optimalprint har jeg veldig god erfaring med, Elite foto har også vært bra. Nå skal jeg prøve Babykort.no, veldig mange fine maler og enkel redigering.

FotoKnudsen gjorde meg nær psykotisk for en tid tilbake, så det orker jeg ikke prøve igjen.

Har bestilt fra Optimalprint, veldig fornøyd. Kom på 2 dager:) Optimalprint har også 45% på kort nå:)

Liker Optimalprint [emoji4]

Jeg bruker Japan photo, men de er ikke bestandig av de raskeste.

Jeg bruker Japan photo, men de er ikke bestandig av de raskeste.

Jeg bestilte dåpsinvitasjonene våre hos babykort.no nå denne uken.. Forventer å finne de i postkassen enten idag eller imorgen.. Jeg lagde innbydelsene selv i photoshop, så jeg trengte bare en plass å printe det jeg allerede hadde laget selv :) men synes det var veldig enkelt og greit system, og hadde jeg ikke puslet med slikt selv, så hadde jeg nok glatt valgt et av designene på babykort.no:)

Akkurat bestilt på Fotoknudsen.. bestilte også dåpsinvitasjonene der, tok vell Ca en uke fra bestilling da de blir trykket i (tror det var) Nederland... Har brukt både de og optimalprint og vert fornøyd med begge! Fotoknudsen har fortiden mye rabattkoder, så gikk for de denne gangen :D Skriv inn 40%FK når du bestiller :)

Akkurat bestilt på Fotoknudsen.. bestilte også dåpsinvitasjonene der, tok vell Ca en uke fra bestilling da de blir trykket i (tror det var) Nederland... Har brukt både de og optimalprint og vert fornøyd med begge! Fotoknudsen har fortiden mye rabattkoder, så gikk for de denne gangen :D Skriv inn 40%FK når du bestiller :)

Å når jeg leste dette kom jeg på jeg glemte å skrive inn rabattkoden når jeg bestilte [emoji85][emoji849]‍

Bestilte takkekort frå babykort.no, mykje forskjellig å velge i ift antall bilder, dekorasjonar/design og antall sider. Kunne også velge mellom glansa eller matt ark. Fekk med konvoluttar. Grei kvalitet og veldig rask levering, kom to dagar etter bestilling. Og stor bonus for levering i postkasse.

Back
Topp