Fotokalender

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har lyst å lage fotokalender med bilder av mini på til mamma i julegave. Noen som kan anbefale et sted å gjøre det? Gjerne en som er enkel, synes noen av de sidene er så kompliserte.

Jeg var veldig fornøyd med kvaliteten og alt på www.photobox.com Ofte tilbud også der. Kjøpte i fjor A3 kalendere der på 70% feks :)

Jeg lagde på nfoto for noen uker siden. Da var det 50%..... de ble veldig fine!!
Ellers har jeg kjøpt på FotoKnudsen før og også vært fornøyd.

Flott, at jeg ikke har tenkt på det. Da var noen julegaver til i boks. :)

Vistaprint.no . Vi bruker den nesten hvert år. Og nå er det salg der. 1 kalender til 69 kr og sia e bestilte 10 kalendere så sparte e over 500 kr. Man må betale for moms og toll, men det er ikke mye. (de sender fra utlandet)
Veldig enkelt å lage ting der og alt er på norsk så man forstår alt :)

Bruker alltid fotoknudsen når jeg bestiller bildeproduker, men kalendere bruker jeg å bestille hos Japan photo.. Er veldig fornøyd! Grunnen til at jeg bestiller derfra er at de har et format jeg er blitt veldig glad i, og har bare funnet det hos dem :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vistaprint.no . Vi bruker den nesten hvert år. Og nå er det salg der. 1 kalender til 69 kr og sia e bestilte 10 kalendere så sparte e over 500 kr. Man må betale for moms og toll, men det er ikke mye. (de sender fra utlandet)
Veldig enkelt å lage ting der og alt er på norsk så man forstår alt :)

Jeg har også brukt de :)

Jeg er superfornøyd med foto knudsen :)

Noen som har sett med det formatet her. Synes mange av de er så små.
Vil ha sånn med store ruter som man kan skrive i

Vedlegg

• 1414326100292.jpg
    1414326100292.jpg
    32,4 KB · Visninger: 5
Noen som har sett med det formatet her. Synes mange av de er så små.
Vil ha sånn med store ruter som man kan skrive i

Allfoto har vi brukt i 6 år nå! Enkelt å bruke, store ruter og fint papir som man lett kan skrive på! Anbefales på det sterkeste!

Back
Topp