fotografturen i dag..

TauZa

Forumet er livet
var en intens hendelse..

å få en toåring tli å samarbeide på ett fremmedsted med en fremmed dame er søren meg ikke lett altså.. vertfall ikke min.

Tror familiebildene ble ganske bra.. Håper at der ble ett bra bilde av bare ådne. Og tror er ble fine av meg og Heine, og av K og Ådne. Tviler på at det ble noe i det hele tatt av bare gutta.

Bedre lykke med en 2 åring og en 4 åring sier bare jeg. Det får bli neste gang. [:-][:-]

Ååååh - jeg vil og ha en familie fotografering!! Men ser for meg hvor intresant det kan bli ja [8D][:D] Gleder oss til å se bilder! Tatt hos en lokal fotograf? Eller Fame?... Hvor mye må dere betale ca? hmmmm.... veeeeldig lyst altså!!

hihihih, nei den ser jeg faktisk[8D].

Håper du får bra resultat ut av en svett tur til fotografen[:D]

ORIGINAL: KathMor

Ååååh - jeg vil og ha en familie fotografering!! Men ser for meg hvor intresant det kan bli ja [8D][:D] Gleder oss til å se bilder! Tatt hos en lokal fotograf? Eller Fame?... Hvor mye må dere betale ca? hmmmm.... veeeeldig lyst altså!!

vi fikk gavekort på familiefotografering på lillys studio, så selve shooten er gratis og fire fremkallte bilder i sånn 13x15 eller noe i en sånn stående album(dårlig på å forklare).

Om bildene med blånisselue på Heine ble bra så kommer jeg til å bestille det til de nærmeste koster 30 kr per stykk.

Så ønsker vi jo å få lerret på veggen  med bilder av familien. kanksje julegaver til foreldrene våre også?

...bliur nok dyrt til slutt.

Back
Topp