Fotografering som høygravid

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vurderer selv bestille time hos fotograf når jeg kommer en del uker lenger, flere som har tenkt tanken?
Er det videre noen som vet om gode fotografer i Bergen?

Det har eg å tenkt på :-) virker så koselig . skal du stå alene eller sammen med din mann?

Det har eg å tenkt på :) virker så koselig . skal du stå alene eller sammen med din mann?

Begge deler har jeg tenkt:) Er så nydelig med den magen<3 Men er også usikker på hvor dristige jeg evt. ønsker ta...toppløs og mage for eks...valgets kval sier jeg bare. Men mer eller mindre sikker på jeg ønsker fotografering iallefall:)
Du vet ikke om noen flinke fotografer?

Jeg har litt lyst jeg å, for er nå gravid med 3 og siste.. så hadde vært gøy å fått noen bilder av magen min sammen med mine to snupper og min kjære mann :) meeen får se :P

Har hørt mye bra om fotograf som holder til under smørsbroen i sentrum. Studio 1 fotografene. Har ikke vært der selv men har hørt mye bra :)

De anbefaler å ikke vente for lenge om man skal ta bilder.. Gravidbilder blir ofte finest rundt uke 30 (om man ikke er blant de med veldig liten mage :-)), før man ser for "sprengt" ut, evt. får vann i kroppen og ansiktet og har lite energi å bruke på en fotoshoot :-) Jeg orker ikke å betale en fotograf akkurat nå, men svigerinna mi som er hobbyfotograf har tatt bilder av oss :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

De anbefaler å ikke vente for lenge om man skal ta bilder.. Gravidbilder blir ofte finest rundt uke 30 (om man ikke er blant de med veldig liten mage :)), før man ser for "sprengt" ut, evt. får vann i kroppen og ansiktet og har lite energi å bruke på en fotoshoot :) Jeg orker ikke å betale en fotograf akkurat nå, men svigerinna mi som er hobbyfotograf har tatt bilder av oss :)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Hmm, okei..du har gjerne et godt poeng der...for det er også noe jeg har tenkt på...når bør jeg i såfall fotograferes. Har enda mye energi og er i fin form...men kan jo aldri vite selvsagt..

Hmm, okei..du har gjerne et godt poeng der...for det er også noe jeg har tenkt på...når bør jeg i såfall fotograferes. Har enda mye energi og er i fin form...men kan jo aldri vite selvsagt..

Vanskeligå si.. drøy det så lenge du tør :-p

Sendt fra mobilen.

jeg tok bilder av begge de to første gravidmagene hos fotograf. første tok jeg uten en tråd. og andre i en sort blondeneglisje + i rbk-drakt sammen med ektemann.

siste gangen rakk jeg knapt få bilder av magen *sukk*
skulle ønske vi hadde vært like flinke å ta bilde hver uke... som vi var med de to første. uendelige verdifulle minner å ha uansett om man føler seg sånn eller sånn med magen og svangerskapet.

*T* Desember 2007
*U* August 2010
Munin, var ventet i oktober, ble født stille 24. april 2013

Vurderer det ja :) Ei veninne tok bilder hjå fotograf i uke 38.. Trur eg vil litt før, føler meg ganske stor allerede :)

Spennende å høre at flere vurderer det samme! Tror jeg kanskje bestiller snart altså, selv om jeg vil jo være størst mulig:D

Jeg skal til ei fotograf lærling som jeg kjenner, siden hun er lærling blir det billigere. Vi skal ta to bilder som skal settes sammen til et. Først så skal vi bare ta bilde med meg med magen. Så rett etter fødselen skal det bli tatt bilde av armen til samboren som holder babyen. Blir lit kunsteristisk men tro det kan bli stirlig. Ja så skal det være i sort hvit.

Back
Topp