Fotografering i Stavanger

lillefixen

Gift med forumet
Tenkte vi skulle ta 6 mnd-bilder av Jonas hos fotograf..
Har fått med meg at noen fotografer tilbyr gratis/billg (?) fotografering hvis man binder seg til å komme tilbake for å ta 1-årsbilder.. Hvis noen vet om fotografer som tilbyr dette i Stavanger/omegn så blir jeg glad for tips [:)]

Har ikke fame et tilbud???
Er IKKE sikker på det eller hva det var det gjaldt! men mener at det er fra fame det er tilbud på i foreldre å barn bladet!

sikkert!
Er vell derfor de har tilbud på "første omgang" med fotografering[8D]

Ja, hehe..
Men jeg mener å ha hørt snakk om andre fotografer som også har dette tilbudet.. Tror kanskje det var Stredet som nevnte det?

arild hjelm fotografen som ligger på hinna har det tilbudet.. gratis baby bilder imot at du kommer tilbake innen 18mnd og tar nye bilder..

vi brukte kvadratfotografen (som ligger på kvadrat vell å merke[8D]) ble kjempe fornøyd med di..
det kosta 500kr, da tok han bilder i 1 time og vi fikk 1 time med bilde visning..
Vet ikke hvor mye det koster for å fremkalle bilder hos han, for vi har ikke bestemt oss enda for hvilket vi vil forstørre..
jeg kan vise deg noen bilder han tok:

Vi fikk tatt 33 bilder.. men fikk bare tatt i ca 30min.. for di markus bare gråt å gråt [:'(] så når han endelig slutta så sovna han[8D][&:]
Han er akkurat 3 mnd på di bildene

Hei på du fixen - stadig nye vrier på nicket du [:D]

Vi tok de nyyyydelige bildene av Iver og William hos Studio Hjelm på Hinna.
Det var gratis mot at vi bandt oss til 1 -års fotografering.
Vi fikk fotograferingen md 4 bilder i str 25 x 25 gratis, ville vi kjøpe flere kostet det 200,- pr bilde og 1100 for alle (bortimot 20 stk tror jeg).

Ellers så vet jeg at også Gry Torkelsen på Gausel har dette tilbudet - hun er også veldig flink.

Lykke til da vennen [;)]

Åååå gubba for någen flotte bilder shiby!!!
Likte veldig godt det av dere alle 3. Hadde også lyst til å ta noe lignende, men gubbelurius var seff ute og reiste når vi var hos fotografen..

ORIGINAL: the #1 lillefix

Er det ikke Fame som er så sinnsykt dyrt, da?

joooo...sinnsyke priser!! angrer på vi gikk der!!

Shiby: Knallherlige bilder!! Skjønne Markus [:)]

Tusen takk for tips folkens [:)]

ORIGINAL: Stredet

Hei på du fixen - stadig nye vrier på nicket du [:D]

Vi tok de nyyyydelige bildene av Iver og William hos Studio Hjelm på Hinna.
Det var gratis mot at vi bandt oss til 1 -års fotografering.
Vi fikk fotograferingen md 4 bilder i str 25 x 25 gratis, ville vi kjøpe flere kostet det 200,- pr bilde og 1100 for alle (bortimot 20 stk tror jeg).

Ellers så vet jeg at også Gry Torkelsen på Gausel har dette tilbudet - hun er også veldig flink.

Lykke til da vennen [;)]
Åhhh..angrer på vi ikke gikk dit..viss vi skulle ha cd med flere bilder på kostet det 15 000..helt sinnsykt [:@]

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

de plassene som er gratis ved binding,er som regel knall dyre på bildene siden

Farmor og farfar betaler [:D]
De har som tradisjon å gi barnebarna fotografering i 1-årsgave [8D]

tusen takk snupper fine ord [:)]

Var inne på hjemmesiden til Gry Torkelsen og så på bilder, syns hun så kjempeflink ut.. Masse fine bilder!!
Så der har vi bestilt tid... 29. januar [:)]
Gleder meg!!! [:D]

gry torkelsen tok bryllups bilder av søskenbarnet mitt, di ble KJEMPE FINE!!!

gled dokker masse[:)]

ORIGINAL: shiby

gry torkelsen tok bryllups bilder av søskenbarnet mitt, di ble KJEMPE FINE!!!

gled dokker masse[:)]

Det e bra [:)]

Me glede oss ein heile haug!! [:D]

Back
Topp