Fotografering i barnehagen

*Snart mamma til 3*

Glad i forumet
Det skal være fotografering i bhg til Sebastian nå på fredag, men de tar bare gruppebilder og det synes jeg er dumt siden vi tenkte å gi bort bilder i julegave. Man må vel kanskje selv dra ned på studioet for å ta portrettbilder, men det vet jeg ikke enda. Har ikke undersøkt om det er mulighet for det.

Hvordan er det i deres barnehage?

Her skal det tas bilder imorgen og da blir det tatt portrett,søskenbilde(for de som har det) og gruppebilde.

Du kan ta det opp med den som er foreldrekontakt på avdelinga,som kanskje kan formidle videre om at noen ønsker å få tatt portrettbilder også.

ORIGINAL: KineL

Her skal det tas bilder imorgen og da blir det tatt portrett,søskenbilde(for de som har det) og gruppebilde.

Du kan ta det opp med den som er foreldrekontakt på avdelinga,som kanskje kan formidle videre om at noen ønsker å få tatt portrettbilder også.

Her skal det og bli tatt portrettbilder (håper på søskenbilder) og gruppebilder. Synes det var rart det ikke skal bli tatt portrettbilder, men er kanskje bare portrett første og siste året i bhg? Vet det er stort kjøpepress ang. sånne bilder, så FAU har kanskje diskutert det og kommet frem til en annen løsning.

Jeg ville spurt og hørt om det er mulighet for det...

Her ble det tatt bilder for ca 2-3 uker siden, og det ble tatt gruppebilder, portrett og søskenbilde. Var Fame som tok bildene, og de var faktisk ikke så dyre og kjøpe! [:)] Men vi kjøpte ikke så mange da, for ungene var mindre heldige med bildene, hehe. 

Back
Topp