Fotografering av gravid mage og baby

Aniela

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har fått ordnet et supert tilbud til ei jeg kjenner som er fotolæling. Jeg ønsket meg på måte to bilder som er satt sammen til et bilde. Altså et bilde av meg med magen og et bilde av meg og babyen, men at disse to er satt sammen til et bilde. så jeg får da disse to bildene ferdig montert sammen og printet ut for 800kr. Det er billg! :)

men det jeg lurer på, når bør jeg reise dit for å ta mage bilde, og hvor tidlig etter barnet er født bør jeg reise tilbake å ta bilde nr to?

jeg har termin 5.oktober, så jeg såg for meg i starten av september, eller bør jeg dra tidligere?

Mange føler seg store og hovne de siste 3 ukene før fødsel. Tror jeg ville avtalt rundt uke 35/36 hvis jeg var deg :-)

De sier at én uke etter at barnet er født er de "finest". Da er de fremdeles helt nyfødt, men ikke så rynkete som når de kom ut:).

Så gøy da, har sett sånne bilder, veldig fine :)

Enig med de over at jeg ville ikke ventet for lenge før fødsel med å ta bilde, jeg har hvertfall sett litt sliten ut på slutten (ikke nødvendigvis følt meg sånn, men ser det på bildene at det begynner å bli nok :P).

Ang bilde etterpå så kommer det nok litt an på, mine barn har ikke vært særlig rynkete, vi har store bilder av de som er tatt dagen etterpå, helt glatte og fine :) Men etterhvert fikk de "melkerev", et rødprikkete utslett som kom rundt 4-6 uker etterpå, tror jeg.. Så lurt å ta før det da :) Og de mister nyfødtutseende sitt ganske fort, egentlig, og det er jo litt fint å få med på bilde :)

Back
Topp