Fotografering av baby?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lurer på om noen her har eller skal fotografere babyen?

Og evt priser dette ligger på?
:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar bilder selv heller også bestiller jeg de fra fotoknudsen.no om jeg vil ha noen ut :) pris tror jeg varierer , pluss at man kan sikkert få sånn "5 bilder for 800kr" eller noe sånt kan jeg tenke meg :) hva med å google dine lokale fotografer for å finne hjemmesidene :)?

Her har jeg ordentlig kamera siden jeg elsker og ta bilder :) Så jeg har allerede starta med å ta litt ordentlige bilder av lillemann :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vi har noen knallbra fotografer i området, men jeg er for begymret til å bestille time. Han er så varierende på matfrontet han gullungen vår. Er redd for at det ikke blir så fin shoot som jeg har forestilt meg - bare sutringa :p

Vi var for en mnd sia å tok bilder, de ble såååå fine!!!!! Hu sutra litt men hu fotografen er så dyktig så bildene ble så bra!!!

IMG_82863822311143.jpeg Jeg er hobby fotograf og har tatt litt av min gutt :-) blir bare våkene bilder for mine unger kan ikke sove om jeg flytter på de så har ikke fått de søte sovebildene som de fleste får hos nyfødt foto ;-)

Vis vedlegget 66065 Jeg er hobby fotograf og har tatt litt av min gutt :-) blir bare våkene bilder for mine unger kan ikke sove om jeg flytter på de så har ikke fått de søte sovebildene som de fleste får hos nyfødt foto ;-)
Så fint bilde! Jeg har booket fotograf som kommer hjem til oss denne uken. Jeg tviler på at jeg får slike søte sovebilder :p Min er akkurat like dan, våkner med en gang han blir flyttet på :p

Vi har hat fotograf, betalte 900kr og fikk små bilder på CD, må kjøpe større bilder av fotografen. Fornøyd med de fleste bildene, var et par hvor hun lille så veldig most ut :P

Vi brukte disse bildene til takkekort for fødselsgavene og tenkte å bruke dem til dåpsinvitasjon også (ikke samme bilde da). Så ønsker jeg dåpsfotografering til takkekort fra dåpen ;)

Vi har kjøpt kupong hos letsdeal og skal til fotograf i august.

Angrer bittert på at jeg ikke tok flere bilder den første uka hjemme, da han bare sov og var slapp hele tia, nå stritter han mer imot (han har arvet sin fars fotogenitet for å si det sånn ;) ). Men ser at etter de ti første dagene er det visst rundt 3 mnd som gjelder for de nydelige bildene jeg finner som inspirasjon, da har de også litt mer muskelkontroll.

Har en fotografveninne som tok bilder av han når han var to uker. Vi var hos fotograf med storesøster når hun var ca 4 mnd. Så kanskje vi gjør det samme nå i tillegg til søskenfoto:) har ett gavekort liggende som burde blitt brukt (verdi 800 kr for fotosession på inntil 4 personer).

Etter å ha tatt litt bilder etter kvelds badet igår, så var det ingen tvil om at vi skal ta bilder selv :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vedlegg

• 1403475151359.jpg
    1403475151359.jpg
    44,5 KB · Visninger: 26
  • 1403475163765.jpg
    1403475163765.jpg
    45,8 KB · Visninger: 27
Back
Topp