*p!nk smile*
Forumet er livet
Er det noen fotografer her?Eller noen som vet hvor mye det koster å ta bilder hos fotograf å få med seg hjem 3 stk (gravidbilder)[:D]
Takker for svar[:)]
Takker for svar[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blondy*
jeg vet!
DYYYYYRT[:D]
ORIGINAL: Minni84
Kvadratfotografen tar gratis magebilder[:)] Men tror du må tilbake med babyen innen et år?!
Men han er veldig flink asså, har vært to ganger hos han med Maja, også tok han bryllupsbildene våre[:)]
ORIGINAL: MrsTomdur
Hvor bor du??
Har en veldi flink fotograf på Valen som ikke koster mye. Han tok bilder av barna her. Og da fikk vi en album med 10 bilder svart/hvitt og farger pluss full råderett over negativene og betalte 945
Han tok også skolebilde av frøkna her og da fikk vi bilde av henne, alle bildene han tok på cd og gruppebilde for 300,-
Liker han knall godt og han var med å sa hvaklær som var lurt etc.
ORIGINAL: *p!nk smile*
Hvor bor du??
Har en veldi flink fotograf på Valen som ikke koster mye. Han tok bilder av barna her. Og da fikk vi en album med 10 bilder svart/hvitt og farger pluss full råderett over negativene og betalte 945
Han tok også skolebilde av frøkna her og da fikk vi bilde av henne, alle bildene han tok på cd og gruppebilde for 300,-
Liker han knall godt og han var med å sa hvaklær som var lurt etc.
Rogaland[;)]
Rogaland er stort, jeg bor bare 35 min fra Rogaland[:D]