Fotografbilder..

Hannah`s Mamma

Elsker forumet
Noen som kan legge ut 1-2års bilder av sine små, skal til fotografen på mandag og trenger råd og veiledning om hvordan snuppa sine 1års bilder skal se ut [:)]

Så jeg vil gjerne se bilder av både bare barnet og familiebilder!![:D]

Ellers noen tips og råd å komme med, antrekk, leker osv...??

har desverre ikke bildene inne på datan..
men jeg hadde søskenbilde
også av lillemann(1årsbilde) hadde vi to 3 skift(snekkerbukse,bukse og tskjorte,-v-genser og samme genser som storebror) og favoritt bamsen han.

dytter for deg..sånn at du kan se litt bilder

ååå, det blir nok noen nyyyyydelige bilder[:)]

På pc'n her på jobb, har jeg kun dette bildet, men vi har mange fine hjemme. Skal prøve å få lagt de inn [:)]

ORIGINAL: lene78

enle klær med enkle farger og lite mønster. Husk det er barnet og ikke klærne en skal se...

Jeg tok nettopp av ei lita jente som snart blir 2. Vi tok endel i kun bleie, noen i kun bleie med nisselue (juleortbilder), endel med dongrikjole og noen med en sort kjole med hvit body under.

kan legge ut noen mannen har tatt av vår gutt i den alderen - men vi tok ofte i den tia så blir jo kanskje ikke sånn bilder folk tar hos fotograf...

De siste er han litt yngre på.

Nydelige bilder av gutten din [;)] Og tusen takk for tips [;)]

IKKE QUOTE

her er noen av snuppas ettårsbilder. husk: IKKE sokker på bildene, små tær er søte[:)]
hadde penkjole, strikkekjole, dongri+skjorte, bleietruse.
leker: bamsene, kurvstolen hennes og noen heklede puter fra Zebra:)

ORIGINAL: Mikke

lykkeligmamman

Hvor har du kjøpt den rosa sparkebuksa? Den var kjempetøff [;)]

Vis jeg skal tippe så er det en sparkebukse hun hadde når hun var liten [:)]

ORIGINAL: Mikke

lykkeligmamman

Hvor har du kjøpt den rosa sparkebuksa? Den var kjempetøff [;)]

den har mamma kjøpt på sparkjøp for 19 kroner når søstera mi var liten(hu er 29 år)
den har gått i arv til alle oss 5 søstre, og så 4 barnebarn. den e KVALITET med andre ord! og verdens søteste[:)][:)][:)][:)]

Maaange nyyydelige bilder her, tusen takk for at dere gidder å legge dem ut [;)]
Det var mange gode tips og råd her [:)]

Back
Topp